jueves, noviembre 17, 2011

Anant en la llauna de sardines ^^

Huolaaaaaa!!

avui al matí, quan esperava el bus del Pelopi, ha aparegut el Machomán xD amb el 123!! jeje, encara no hi havia pujat *_* i m'ha fet ilusió anar en la llauna de sardines :P tenia gràcia que el Machomán anava parlant amb 1 iaia, però ens creuem amb l'Óscar 3 XD I(es que aixo que hi hagi 3 inspectors que es diguin Óscar... xDD) que duia la cafetera cap a cotxeres i s'ha callat xD i després, quan ha entrat al poble, ha seguit parlant xDDD
m'ha fet gràcia veure l'Antonio amb la corbata i les ulleres xDD semblava 1 intel·lectual xDD com es nota que es van fent grans!! xD primer el Bigoti i després l'Antonio xD
i m'ha fet gràcia, pq quan ha baixat tothom, el Machomán no m'ha preguntat on baixava, suposo que esperava que li digués jo on baixava xD i quan arribem a la plaça dot, em moria d'intriga de saber com sonava el timbre i li he donat i em diu: me lo podrias haber dicho que te bajabas xDDD i jo penso: si clar, et diré: Manolo, que me bajo aquí! xDDDDDDDDDDD si es que... xDDD i m'ha fet gràcia :P

també ha estat molt bo, que surto de casa i vaig a pel 67 de BCN x pujar fins a Esplugues x agafar el 51 i trec la t-mes quan ja crec que es l'hora del 67. en l'indicador de la parada avui no posava més que els horaris dels de la baixbus i no indicava el de BCN, però com sol venir a les 8.50 i eren les 8,50 doncs la trec. la gent em mira raro pero no es mouen i pensen: aquesta, ni que sabés quan ve el bus xD i va, i apareix xDDDDDDDDDDD i tothom se'm queda mirant i diu una vella: pero como lo sabe? i diu un vell: puede ser que lo conoce y sabe que viene i jo pensant: si, noto la seva presència, no et fot!! xDDDDDDDDDDDDD si es que.. senzillament, sabia la hora del bus xD

i ahir vaig estar una estoneta amb l'estimado, que m'ho vaig passar pipa i es va fer curt com sempre xDDD i avui, una miqueta més :P (encara q ahir si q em va dir: demà vindràs en el de tal hora? x estar més estona solets? xD ahir, que bo xDD la gent esperant fora de la parada pq deien que ens volien deixar uns minuts a soles xDDDDDDDDDD i ell no ho sabia pq no els havia sentit pq estava amb els missatgets del movil i quan arribem a la altra última parada i li explico es va posar vermell xDDDDDDDDDDDDD jajajajaja no sabia q ens havien deixat a soles intencionadament xDDD que bo :P

apa, doncs res més! ara a viciar-me amb algun anime xD jojojo :P

conductors del dia: el Machomán , l'Aníbal Lecter, l'Antoniu i l'Óscar 3 :P

No hay comentarios: