viernes, noviembre 04, 2011

Molestant al Pelopi :D

Huolaaaa!!

avui que em poso mona, el manso no em diu res de res, el tio anava sopa i merda x mi. m'han dit més coses els meus estimats conductors de la soler i sauret que no pas el manso ¬.¬ si es que... avui el novio anava adormit xDDD

doncs avui al matí, encara plovia una miqueta pero he anat a buscar el 51 amb el Pelopi, que m'ha donat una bona sopresa portant el 124 xDDD que li havia "pispat" al Mario (jojojo :P la cara del Mario de "el meu bus" que ha fet no ha tingut preu, per aixo deia que li ha "pispat" XD). i la mar de b'e, i llavors, quan hem arribat a la primera de st.feliu, ens quedem solets xD i em giro a mirar si hi havia algu mes i em pregunta que si quedava algu mes xDDD i li dic que no i em pregunta en quina parada baixo xDD i llavors, ha nat tot recte i m ha deixat abans. jojojo. i m ha dit hasta luego *.*

i llavors, ha passat el patillut, que m ha dit q estava guapa xDDD i ma fet molta gracia i despres ha passat el guapo tio bueno de l Oscar *.* q tmb m ha alegrat el dia i despres ha passat el Jesus i el Miguel tambe! *.* jejeje. avui ha estat 1 dia de preferits!! *.* i llavors, m en vaig a sta. eulalia a veure el manso i primer, que arribo jo abans que ell i el seu odios company, estava desesperat pq encara no havia arribat, jo estava menjant-me el tarro x si estava enfadat x ahir i quan arriba, no em diu ni hola de manera especial ni res de res i jo seguia menjant-me el cap i a sobre, estava sense ganes de parlar i mi gozo en un pozo i lligant amb ties rares i porques -__- i m ha fet moltissima rabia, q jo anava amb tota la ilusio i ell, m aixafava les ilusions!! encara que quan em mirava i em veia sospirar i mirar-lo avorridissima com estava xD em somreia i em deia q encara necessitava 1 cafe. i be, a veure si despres ja te mes anims, o la que em desanimare sere jo, q tinc moltes ganes de xerrar amb ell i aqui q em quedo amb les ganes.

bueno, doncs ja veurem com va... queden tant sols 2 dies de vacances u.U i dilluns a pencar... encara q no se la hora U.U

apa, doncs res mes!! els conductors del dia... el Jesus, el Patillut, el Pelopi, el Miguel. i ja esta xDD i apuntar que he vist dos conductors nous, dels quals el primer, s-ha emportat 1 bon mote xDDD l-Anibal (lecter xD). que l-Emma l ha vist tambe i ha coincidit que se li adeia MOLT xDDD i l-altre, el muntanyenc, que se li queda aixi, de moment, el mote xDDD si se m acut algo millor, ja li posare. i ara a veure si l Emma ja ha tornat de portar els seus nens al cole i despres a xerrar amb el manso... si en te ganes, clar U.U

No hay comentarios: