miércoles, noviembre 23, 2011

La visita dels inspectors de l'Oliveras.

holaaaaaa!!!

avui ha tingut molta gràcia, que quan he pujat amb aquell home de l'Oliveras x veure si tenia el meu pen drive però resulta que no ¬,¬ (com havia d'esperar que m'el portés? segur que és el que diu l'Emma, mentre no me'l torni, seguiré anant-hi x demanar-li ¬,¬)total, que avui, em trobo a la sortida del metro un dels inspectors, que em diu que ara vindrien. i em vaig emocionada cap a la última parada a veure si ell venia xDD q esperava que no vingués amb la mala bruixa de la boliviana rossa i vella dels collons ¬,¬ que per sort, no ha vingut amb ella i quan han pujat realment els inspectors, ha tingut mooooolta gràcia la cara de fàstic que ell ha fet (segur que no ha trigat en enviar un missatge a la mala pècora de la rossa per dir-li que no pugés allà on havia de pujar, pq sino es jugaria la feina ¬,¬ llàstima. jo volia que el bon home li fotés un bon MOC ¬,¬). i bé, ha estat graciós, que només pujar em digués hola primer a mi i després al de l'oliveras xDDDDDDDDDDDDDD jajajajaja quan normalment és al revés xDDD (i a sobre, l'energúmen aquest, de l'oliveras, em volia posar els de les línies 74/75 en contra i que es posessin de part seva!!! ¬,¬ els preguntava que si ens baralléssim o ho deixessim estar de part de qui es posarien ¬,¬ i el bon home greix de la linia aquella m'ha xivat aquest migdia les subnormalades que el de l'oliveras anava dient x ahi... q si jo l'havia deixat xDDDDDDDDDDD que era dolenta amb ell quan ell estava sent molt bo amb mi... SI, bonissim!! lligant davant meu amb una rossa vella boliviana i donant-li el telèfon, el mail i el facebook i sort que no la va convidar a sopar a casa seva en aquell mateix moment xD).

total, que m'ha encantat la mini conversa amb l'inspector i que em digués adeu i em digués q em deixava una miqueta a soles amb el meu estimado xDDD

apa, doncs toco el dos. el proper cop més xDDDD fins aviat!! :3 el conductor del dia: el Jose mari xD perque m'ha deixat passar en el pas de vianants quan el burxava ^^

No hay comentarios: