miércoles, septiembre 07, 2011

Molestant amb 1 supersomriure...

huolaaaaa!!

estic pesadeta i em moro de ganes de veure al Pepón x preguntar-li quan s'estrena el nou autobus... *__* vaig veure la llauna de sardines doble de la iveco (horrible!!) i tinc ganes de pujar-hi!! *_* pero nu sé quan ho posaran en funcionament i vull ser de les primeres en pujar-hiiiii!!! *¬*

avui he molestat 1 estoneta al Luis xDDD es que en tenia moltes ganes xDDD i m'ha encantat com s'ha portat amb mi :D amb uns somriures *__* i amb les dues ulleres posades també xDDD i el seu: t'agrado més amb aquestes... (les de sol xD) i es queda amb les de sol quan estava tot negre xDDDDD genial xDDD

i el gegant ha marxat de vacances U.U i no el tornaré a veure fins la primera O segona setmana d'octubre... segur que quan torni ja tindrà novia xDDDD x variar :P aixi que buenu... ¬.¬ i avui havia vist el moro psicòpata-- en serio, aquell home fa 1 por al volant!! i quan et veu pel carrer que et crida i et diu coses obscenes i q vol q pugis amb ell... si estés bona ho entendria, pero sense estar bona ni res, no entenc com pot arribar a ser tant pesat, el psicòpata xDD em fa por... U_U

i m'ha xocat que el sonat del meu veí, el cap de bolet amb ulleres del L74/75 em saludés quan m'ha vist pel carrer... s'ha resignat després de veure'm durant quasi 3 mesos seguits quasi tots els dies xDDDD (pel carrer :P) i em xoquen els meus veïns del 67/68 de BCN... també hi ha cada sonat o psicòpata que no vegis xDDD (per no parlar dels del L46 xDDDD i els de l'L10 xDDDD). els més normals dels de la baixbus: els de l'L12 ^^ sense cap mena de dubte ^^ deuen agafar els que tenen més seny per aquella línia xDDDDD

i vaig veure el Germán que s'havia paxat a l'L79 xDD i em va fer gràcia que em saludés xDDD té gràcia veure un amic de la infància autobusero xDDD tsk, tenia gràcia que portés el 74/75 durant uns dies ^^

apa, doncs res més. ara començo dues sagues de llibres: la saga Vanir, que feia 1 any i mig que la tinc pendent de lectura xDDD i la saga de La hermandad de sangre, que estic amb el segon llibre i que la trobo força interessant ^^

apa, doncs els conductors del dia: l'Scorpio (perque m'ha alegrat el dia xDDD quan estava desanimada i sense motivacions de cap tipus, que faci el ximple amb mi ma fet decidir a anar a veure al Luis :D) i també el Luis :P i algú m'havia saludat i no r4ecordo qui... ah! el tio del SF2, aquell també i algu més...mmmm... no me'n recordooooo... xDDD q ha saludat xDD

aix, et fa ilusio quan son ells els qui et diuen que el viatge s'els ha fet curt i que no marxis, q té ganes de veure't més, de veure més el teu somriure ^^ jejejejeje tsk, i t'alegra el dia i et deixa feliç pel dia següent ^^ jejejeje ^^

apa, res mçés, bona niiiit!!! i Patillut, accepta'm al facebook!!! no em siguis malvaaaaaaat... jo et vull al faceeeee... (només x dir q et tinc al face xDDDD)

No hay comentarios: