sábado, septiembre 03, 2011

El final de l'estiu...

Huolaaaaaa!!

he estat molt desapareguda desde que em vaig mudar i desde que no tenia ningú que m'interessés xDDDD però bé, hi ha una persona q em mig interessa, pero no sé segur si ell té cap mena d'interès de veritat o passa el temps... ja veurem... pq ahir em deia x activa i x passiva si avui hi aniria i va i ve 1 altre. q si, q el tio aquell es disculpava pq deia q el gegant era l'únic q li podia canviar el torn però a mi ma fotut pq era el seu bus i no podia estar en 1 altre numero de bus ¬,¬ tsk... quina ràbiaaaaaa!! i a sobre em deia q demà estaria a la mateixa hora... mentida cochina!!! ¬,¬ no mu crec... ho sento pero no mu crec. me viciat aquest estiu a acabar series de TV: gossip girl, al dia amb la 4a temporada i a l'espera de més. el Mentalista, a l'espera de la 4a temporada :P i Bones, q vaig fer bé les coses i a l'agost, quan vaig començar les vaques em vaig posar des de la primera temporada i ara vaig per la meitat de la 3a temporada xDDD (a la biblio tenen fins la 4a ;P) aixi que baixant la 5a ^^ (q és de la que + episodis havia vist a la TV ^^)

ahir vaig veure al Pepóoooon!!! tenia moltes ganes de veure'l :D i tinc ganes de xerrar amb ell ^^ jejejeje em va fer gràcia pq nava amb el Cerillut i em va dir: anda! le has llamado pepon a este? i jo pensant: a tu que t'importa? cerillut!! ¬,¬ (no és el Ceri, és 1 altre xD) i bé,ja veurem com va amb el Gegant :P pq suposo q la setmana que ve canvia de torn i a les tardes serà dificilíssim de veure'ns... U_U encara que ell mateix ho deia i x aixo deia de veure'ns avui, ultim dia del torn de matí x donar-me el num de telèfon i poder-nos veure fora... potser s'ho ha repensat... ves a saber!! pero clar, sent tant bon home com és, q li canvii el torn al company en necessitat és "típic d'ell"... aixi q ja veurem... quina versió és... pq l'home a qui li havia canviat el torn deia que no m'enfadés amb el Gegant, q no era culpa seva... ¬,¬ ja veurem... ¬,¬

i avui m'he demanat les primeres novel·les de Bones (en anglès) q estaven a 3.03€ i em venia molt de gust de comprar-les (tenia 1 val de 5% de descompte i a sobre, enlloc de 7 euros em costaven aixo i algunes 4,85 xD) aixi que a veure si estan bé i tenen més de suc que la serie xDDD jajaja :P q segons wikipedia es diferent la saga de novel·les de la serie de TV (com Gossip girl xDDD a les novel·les totes són molt més guarres, gamberres i lo pitjor de lo pitjor... la serie és "light" comparada amb les novel·les xDDD) aixi que a veure com van xDDD (quan m'arribin... d'aki 3 o 4 setmanes xDDD).

i em va fer gràcia el Julio dient: este es el tipo del Oliveras? quin ull q té xDD es va adonar de seguida de que m'interessava aquell :P en canvi, quan vaig veure el Mario i el Machomán, anava amb el Cerillut xD i espero q no penséssin q era el que m'interessava xDDDD el q m'agradaria saber és com ho saben... xD pq últimament, estava vaga i en haver tants pocs 51, em feia mandra caminar x la calor i x aixo agafava l'oliveras xDDDDDDDDDDDD i aixi vaig descobrir aquest home gegant xDDD

apa, doncs res més!! fins aviat!! :D

No hay comentarios: