viernes, septiembre 30, 2011

Molestant al Pelopi *-*

Huolaaaaaaa!!!

avui m'he llevat d'hora x nar a depilar les cames a ca l'Emma (encara m'ha de acabar de fer les celles x la part de baix... demà al matí... i serà un horror... U.U però veure el meu estimat gegant, q ara feia dies que no li deia així xDD pq es porta tant dolçament q no li deia gegant :P) doncs he arribat a pont d'esplugues i he vist una megacafetera i he pensat: nooooo!! se m'en va el 51!!! U__U i llavors, mirant a veure qui era i si realment em dolria encara més de perdre'l, veig que era ni més ni menys que el Pelopi!! i ha estat: NOOO! jo hi vull pujaaaaar. i llavors, com que el Pelopi és el millor ^^ doncs veig que el bus no es mou de la parada i penso: una de dos: o bé hi ha molta gent o m'està esperant *__* i quan creuo, el veig allà amb les portes del davant obertes esperant *___* m'he emocionat i he nat corrents (tant com podia xDD i m'he recordat del dia en que vaig correr tant que quasi vomito xDDDD) i li he dit hola i li he donat les gràcies *___* jejeje. aixo si que ha estat començar bé el dia xD encara q després he perdut tots els autobusos haguts i x haver xDDD i he hagut d'esperar moooolta estona al Mario xD però ha compensat x les persones que he vist: el Jesúuuuus!!! tinc unes ganes de pujar-hi!! *_* a veure si hi pujo, pero ara el dilema serà quan... potser dimecres, depenent del meu horari de la feina ^^ (com q el meu gegant té festa ^^es que sino, com q passa al torn de matí la setmana que ve, doncs clar... em ve de gust estar amb ell pel matí *-* jejejejeje ^^) i després, quan he tornat de la feina, he nat a la primera parada de l'oliveras a buscar el bus amb el meu gegant ^^ jejeje que m'ha vist i no sé que deu haver pensat, pero buenu :P (q sóc 1 pesada xDDD) i llavors, m'ha preguntat x lo que li vaig dir ahir *__* adoro que sigui TANT bon home ^^ ahir ja vaig nar amb el Peponet ^^ q tenia ganes de dir-li q ja he acabat el master i que només em queda q m'evaluin ^^ i res, he xerrat una miqueta amb el gegantet ^^ i després m'he començat a menjar el tarro i m'he callat pq no volia q les velles li fotessin el moc i clar, no sabia com continuar, i més quan ha pujat una de les seves amigues... i se n'ha adonat de seguida q m'he posat gelosa xD al igual que quan ha posat la música. ho sento, pero es que quan ho ha fet, m'ha fet pensar q no en volia saber res, de mi U.U però com q es tant bon home xD doncs m'ha parlat supermonament, amb aquell somriure *__* i m'ha preguntat si després tornaria amb ell (o sigui, ara fa una mitja hora xD) i li he dit que tornaria després i ell m'ha demanat si tornaria amb ell *¬* cosa que m'ha fet moltíssima ilusio *_* i li he dit que si xDD i em diu la hora amb aquell somriure taaaant irresistible que té. ^^ i m'ha fet gràcia veure al guapo tio bueno de l'Óscar al bus urbà, viciat al movil xDDDD (com sempre xD) i m'ha fet gràcia la sorprenent salutació de l'inspector de la mà de ferro!! *-* avui serà conductor del dia :P

aixi que els conductors del dia: el Pelopi, el Pepón, l'inspector de la mà de ferro, el Mario (si, avui si xD), el Jesús, l'Antoniu (q em moria de ganes d'agafar amb ell el 60 però m'he resistit a la temptació xDDD però el proper cop, si xDD) i ja està (em sembla :P) i he vist el 567 que passava x sant feliu!!! O___O ha estat impressionant!!! *-*

i ja tinc ganes de tornar amb ell xerrant... quines ganes li tinc al pobre home! xD es que és tant maco i tant bona persona ^^ jeje i no em ve de gust desaprofitar cap oportunitat d'estar amb ell ^^ ah! i ahir també em va fer molt contenta el Luis O-O va estar molt mono i molt amable amb mi, amb aquell somriure i aquell adeu tant adorable quan vaig baixar!! *-* jeje

apa, doncs vaig a viciar-me una miqueta més. diumenge estarà renyida la cosa d'agafar el bus amb el Jose luis o bé amb el meu estimat de l'oliveras :P es que tinc ganes de xerrar amb el Jose luis, però alhora, tinc unes ganes enormes d'estar amb el meu estimat gegant ^^ jejeje i més, si em pregunta si hi aniré, doncs encara menys motius x dir-li que no i dir-li encantadíssima que si que hi aniré (sense dir-li que m'en moro de ganes, pq tinc moltes ganes de coneixer-lo més ^^).

apa, doncs deixo estar l'escriptura x dedicar-me a lo meu :P i diumenge ja faré el curset del mc :P lalala... xD

i ara seguiré amb la novel·la de Addicció *__* de la Claudia Gray ^^ m'encanta. només amb la primera pàgina ja m'ha enganxat xDD i a casa seguiré amb la primera novel·la de la saga Vanir *_* q també em té viciada ara que li he donat (per fi. xD 1 any i mig després de que em regaléssin la novel·la :P) una oportunitat ^^ gràcies a la Sara xDDD

No hay comentarios: