viernes, junio 17, 2011

Molestant al guapo de l'Óscar

Huolaaaaaa!!

avui ja he vist els horaris de la setmana que ve:

** dilluns -- de 7 a 15
** dimarts -- de 7 a 15,30
** dimecres -- de 12 a 15,30
** dijous --festa
** divendres -- de 7 a 15 (odio matinar en un festiuuuu!! odio el merda traaaam ¬,¬ he dit xDDD encara que... potser aquell dia ja estic al meu pis... lalala xDD)
** dissabte --festa
** diumenge -- de 9 a 15,30 (siii! surto en hora i dos quarts!! menys mal!! XD no hauré d'esperar 3/4 al bus xDDD)

i avui, he nat a socòrrer a ma mare ¬,¬ que havia perdut les claus de casa seva i les del meu pis U___U quasi m'agafa algo... si no arriba a ser per l'Óscar xD que el seu somriure et treia quasi totes les preocupacions xDDD doncs... :P i si, la setmana que ve m'en vaig a viure a Cornellà :P ja que la novia de mon pare portava més de 6 mesos dient a mon pare q em fes fora de casa, que jo sobrava i tal i que ella volia intimitat. al parlar amb vàries persones que conec (volia explicar-li al Jose luis o al Pepón, però mira, sorprenentment, ha estat 1 altre el primer en saber-ho xDD que vaig a viure a Cornellà i més, x la seva intuició i més, x preocupar-se com ho ha fet x mi ^-^ l'adoro ^O^). i no he tingut la ocasió de parlar amb ells, q espero poder-los burxar la setmana que ve i explicar-los alguna coseta. més que res pq sempre que parlo amb ells dos, em sento més tranquila xD i sempre m'aconsellen bé, tant l'un com l'altre xDD

m'ha fet gràcia quan arribo a Fc macià i estava allà el Mandonguilla xDDD i s'en va al bar i em diu: está esperando a Óscar, señorita? i li dic que si, superemocionada xDDDD (i penso: guai! ve l'Óscar!!! *¬*) i quan torna del bar em diu: no quiere el 51, señorita? así no tendrá que andar xD i li dic que no xD i em diu: ya veo que prefiere a Óscar xDD (pobre home! espero q ara no es traumatitzi i passi de mi els propers cops xDDD). i llavors, ve l'Óscar xDDD ell solet, i jo soleta xDDD no venia ningú més xDD lalala... que s'estava de béeeee, babejant soleta x ell xDDDD i quan arriba, va al WC i penso: joooo!! ara segur q va al bar i no podré babejar x ell els 5 min que queden xDDD i quan ve, puja al bus i ve fumant (si es que sabia que fuma xD però buenu... feia temps q no el veia fumant xDDD) i em mira, el miro, em torna a mirar xD i em diu: si quieres puedes ir subiendo. i li dic: si? i em diu: si, yo me quedo aqui. que monoooooooo!! *-*en serio, enlloc de repantingar-se dins del bus com potser hauria fet xD a fumar, sortia a fora *-* com l'adoro xDDD i llavors, després de pensar-ho si seia al davant amb ell o no xD m'hi he assegut i llavors, ve el Gabi i em quedo: oh! el Gabi xDDD i es queda i em saluda xD i jo: oooh! m'ha saludat XD i es queda mirant amb cara de: aquesta està aqui amb l'Óscar xDDD juju. doncs siii... babejaaaant xD jejeje i es que quan somreia era taaant... guapoooooo xDDD jejejeje però clar, volia parlar-li, pero em feia por q em digués q ell mentre conduia no parlava, pq no saludava a ningu dels que es creuava amb ell... semblava que ni tant sols els mirés, com si estés allà x donar exemple i només estés x conduir xDDD (vaaaale. si, es fer la seva feina i saludar els companys està de més xDD pero, es que em fa gràcia i si, sé que no s'ha de parlar amb el conductor xDD i ell ha de donar exemple... però és que m'en moria de ganeeeees!! xD i bé, m'ha encantat pujar amb ell *¬* per moooltes coses ^O^ i ara encara tinc moltíssimes més ganes de xerrar amb ell ^^ i el proper cop, encara que sigui una bestiesa i faci el ridícul més gran, ho vull intentar, de començar jo la conversa amb ell... pq sino, sempre em quedaré amb les ganes... aixi que a veure si el dilluns que ve, si encara està allà :P i puc anar a veure'l ^^ jejejeje :P

i bé, he anat amb l'L1o i el tornar ha estat 1000 cops millor que l'anar!! el d'anada és un perill públic com el Domingo!!! horrible!! anava flipat i tot i així ha trigat 35 min en arribar (quan el tio d'ahir i el de tornar han trigat 22 min) s'ha estat a punt d'estampar 4 o 5 cops, ha fet frenades mortals que ha tirat a la gent a terra estant als seients, a les curves o t'agafaves o queies de a lo bestia que les agafava i anava sortejant els cotxes que tenia pel camí, a part de saltar-se parades!!! un horror!!! i el Domingo, aquest matí, anava sortejant cotxes anar canviant a tota velocitat d'un carril a l'altre i quasi s'estampa 2 cops!! fent frenades mortals!!un horror... si es que no m'agrada gens anar amb aquest home... entre aquest i el magic andreu... quin parell de perills públics!!! ¬,¬

també m'ha fet gràcia el Jota que m'ha vist agafant l'L10 xDDD i em deia que si nava amb la competència xDDDD

pero diguin el que diguin, d'entre totes les companyies, els millors son els de la soler i sauret, sense cap mena de dubte :3 jejeje (els de la baixbus deu ni do lo tarats que estan... sempre hi ha excepcions, entre unes i altres, doncs clar, n'hi ha q valen la pena xDDD pero pocs xDDD el que en tenen més que valen la pena, els de la SS :P).

el conductor del dia: l'Óscar (indiscutiblement :3) i també el Juanan, el Mandonguilla i el Jota. ah! i el Brincos 3!! :3 ah! i el Patillut. ara si que crec que no m'en deixo cap :P ja he vist q el magic andreu estava pel torracollons enlloc del mario xDD es que no podia ser que aquell torracollons anés cada dia tant tard!! ja han fet bé de canviar el torracollons! si el collblanc de les 6,15 passava a les 6,35!!! davant del ceri!! i el dia seguent a les 6,30!!! impressionant,... xDDD amb 15 i 20 min de retard!! :P el magic andreu pot conduir com el cul, pero almenys, és puntual ^^

quina ilusió!!! m'ha alegrat realment el dia amb el que ha fet i el que ha dit :3

buenu, ja he acabat bobobo. m'ha agradat, ha estat un final tancat però alhora obert, no ha estat gens malament, però lo dolent és que et deixa amb ganes de més ¬,¬ vull shinsetsu bobobo... a veure si els francesos el publiquen!!

apa, doncs res més. bona niiit!! i demà a portar caixes al pis amb mon pare i a la tarda a burxar a qui jo em sé!! (q espero q hi sigui... pq no sé pq potser té un cap de setmana de 3 dies i no el veuré ¬,¬ sino, buscaré al Jose luis xDDDD). apa, doncs res més!! fins aviat!! :3

No hay comentarios: