viernes, junio 17, 2011

Nova linia: l'L10

Huolaaaaaa!!!

ahir, en nar a Cornellà. vaig voler probar l'L10 a veure si sortia a compte d'agafar-lo i si, surt a compte xDDD un sol bus i no fer canvis xDD i a sobre va ben buit xDDD (però de moment, els 2 senyors q he vist no estan bons xDD però si q son molt amables O__O i et diuen hola i adeu xDDD).

ahir a la tarda vaig tornar de treballar amb el Luis :3 q no sé perquè, pero el vaig trobar irresistible xDD no sé, estava molt guapo xDD i no el podia parar de mirar pq tenia ganes de veure què s'havia fet... i quan somreia quan se sentia observat xD (pobre home xDDD) era: guapoooo xDDDD en serio xDDD

i per anar, vaig trobar-me amb la sorpresa q estava al 64 el tio bo de l'Óscar *¬* baaaaaabaa xD i va ser: Óscar, vull q em portiis!! xDDD i ell allà, tant guapissim com sempre xDDD (jejejejeje... avui plego a les 16... lalala... xD) i el Lalala es que em va sorprendre quan em va fer hola i adeu amb la mà (apart que a les 6,30 del mati vaig mig adormida xDDD) i ara s'ha enfadat i m'ignora ¬,¬ jo q li volia tornar la salutacio ¬,¬ si el veig avui el saludaré xDD

i lo del Ceri del matí va ser boníssim!! xDD jejeje. em va fer molta gràcia. ara que descansi de mi fins dilluns xDDD (i a la tarda... a veure si puc a anar a molestar a qui jo em sé. jeje :D).

els horaris de la setmana que ve els actualitzo a la tarda pq només els vaig guipar en 1 moment i no els vaig copiar, però són aixó més o menys:

** dilluns: de 7 a 15,30 ?
** dimarts: de 7 a 15?
** dimecres: de 12 a 15,30
** dijous: festa
** divendres: de 7 a 15,30
** dissabte: festa
** diumenge: de 9 a

i bé, dubto si la hora de sortida és les 15,30 tots els dies... però buenu, ja veurem xDDD després ho miraré xDDjeje. que bé que s'està sense matinar tant!! tenia 1 son acumulada... :D

apa, doncs vaig a fer coses que en tinc 1 munt x fer!! :3 fins després!! ^O^

No hay comentarios: