miércoles, junio 29, 2011

Desapareguda xD

holaaaa!!

entre la mudança i tot plegat estic 1 miqueta desapareguda xDDD avui he nat a ca mon pare a celebrar el seu sant i ara ja tonaré cap allà a molestar al Luis :D jejeje. ahir va ser el millor *-* i avui, de moment, el Pepón (seguit del Brincos 3 ^^)

i bé, els horaris encara no els sé, que el restaurant està tancat x reformes i es veu q no obren fins divendres. q he trucat avui x preguntar i m'han dit q demà trucarien ¬,¬ aixi que ja veurem

apa, doncs vaig a preparar les coses q vull tocar el 2 :P pq sino ja no puc agafar el de les 20... q tinc ganes de veure el Luis ^O^ (mmm... probaré de trucar l'Emma again, sino, vaig a pel bus :P)

al final he nat a voltar amb l'Emma, però segueixo tenint ganes d'anar a molestar al Luis xDD a les 20 ja aniré cap allà... a poder ser, agafant el 2 amb el Jota xDDD (per 1 parada xDDDD). es q m'ha fet gràcia, tafanejar i veure q el duia ell xDD

i quina por m'ha fet l'inspector de la mà de ferro!!! amb el seu: vine, vine... q et renyaré!! O__O quina por!!! si jo no havia fet res(encara xD) i després, el Cigró, tot indignat pq no li deia res... home, si ja l'havia cridat 1 senyor q estava a la parada, pq ho havia de fer jo? a part, ell preguntava, li responc i passa de mi? doncs q el bombin!! coi de cigró!! ¬,¬

els conductors del dia: el Jota, el Pepón, el Brincos 3 i el Luis :3 (ah! i el perilleru!! per la mega maniobra evitant atropellar al nen de l'Emma... si, és q l'Isma s'ha escapat i ha corregut cap al bus quan ha vist el bus U___U li agraden massa els autobusos, a aquest nen... xDDD).

No hay comentarios: