miércoles, julio 06, 2011

mini reaparició XD

holaaaaa!!

poso els horaris d'aquesta setmana i demà, amb 1 miqueta de sort els de la setmana que ve ^^

** dilluns i dimarts: festa xD
** dimecres: de 13,30 a 19
** dijous: de 7 a 15
** divendres: de 7 a 16
** dissabte: de 7 a 15
** diumenge: de 9 a 16,30

i ja està. estic moooolt feliç perquè l'Óscar porta el collblanc *____* es que es taaant guapo... encara que em porti aquestes barbes... U___U afeitadet està més guapoooooo :( pero si a ell li agrada portar-les... que li direm? xDD doncs guapo i tio bueno xDDDDDDDD jejejeje *¬* baaabaaaa. m'encanta aquest home ^^
i vaig veure el Pelopi!!! tinc ganes de xerrar-hi :P i amb el Pepón. i d'apallissar a certa mala persona ^^ però no revelaré la seva identitat ni diré si és autobusero o no perquè pot ser que no ho sigui... pensant en varies persones que m'agradaria atonyinar... xdDD

ah! i llàstima que avui és l'últim dia que el puc veure aquesta setmana pels meus horaris... snif... U___U si dijous i divendres estés x la tarda, el podria veure U___U pero com matino... i plego a les 15, ell ja deu haver plegat... U__U vull veure més el guapo de l'Óscar U__U

i m'he recordat de l'Antonio xDDD quina gràcia que em va fer... sobretot, ahir, el Jacin xDD les seves cares no van tenir preu ^^

apa, doncs a acabar de preparar coses. responent a certa pregunta: no, no he deixat de confiar-hi en cap moment i no és que no li hagi volgut explicar res, senzillament, no n'he tingut la oportunitat. aixo aniria per ell, que m'ho va dir i també pels altres dos, que sembla que ara m'ignoren indignats o potser m'ignoren per protegir-me del gran malvat ^^ i si és aixi, encara els apreciaré més i si no és aixi, es mereixen un cop de tonyina als seus caps de bola xDDDDD i castigats sense fumar :P

apa, fins aviat!! :D

No hay comentarios: