martes, mayo 03, 2011

Disfrutant de les vacances.

Huolaaaaa!!!

ahir i avui he aprofitat x netejar a casa, que feia moltissima falta com x altres coses de la llar xDD (q mai en tenia ganes ni tenia temps xDD) i els dies 7 i 8 aniré amb la meva germanastra a Perpinyà (amb autocar xDDD) aixi q espero q vagi mu bé el viatge i pugui trobar molts còmics en francès xDD a part de veure jardins i monuments interessants. jojojo :P

avui he nat a comprar les galetes i les patates (idea de la meva germanastra ¬,¬ jo només volia dur galetes i prou :P) i demà hauré d'anar a comprar uns passatemps als xinos, q x 60 cèntims, en tenim xDD jeje :P i llavors, he vist q el noi nou duia el collblanc (evidentment, si viu x allà és lo més normal xDDDD cosa q ja em pensava... xDDDD pq quan el veia quan no sabia q era busero sempre el veia baixar allà a la creu roja :P ho sento,em cridava l'atenció pq s'assembla a l'óscar :P de lluny. de prop, gens ni mica xDD)
i tmb el perruques, q avui no lluia el seu look amb cua xDDD i q duia el 64 d'una altra hora :P

estic a punt de finalitzar l'anime de Yumeiro patissiere (ja estic pensant a veure quina serie començaré quan l'acabi :P) i segueixo amb les que ja tenia.
he finiquitat el vol 21 de D.gray-man. dels més raros que he llegit ¬,¬ en serio, quasi no m'he enterat de res!!! ¬,¬ ha estat molt frustrant xDDD

i em sembla que no he vist gaire més gent (el cap d'es i l'estupid del Wally ¬,¬ pot tornar a l'Esplubus, no cal q es quedi al 51 xDDD).

apa, doncs vaig a seguir amb feines de casa, q avui semblen interminables ¬,¬

els conductors del dia: el Perruques i el novato (q em moro de ganes de fer una cosa quan vegi el Perruques però me n'estic estant MOLT xDDDDDDDDDD).

No hay comentarios: