viernes, mayo 06, 2011

Molestant a l'Óscar *¬*

Huolaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

com es nota q estic massa feliciana 1 cop he vist l'Óscar xDDDD (si només veure'l ja em posa contenta, pujar-hi ha estat lo millor xDDD encara estic posant somriure de beneïta xDDDD).

per anar, volia anar amb el Pepón, però el temps se m'ha tirat a sobre i he nat a la carretera i pensava que el Pepón ja hauria passat fins i tot x allà i esperava i desitjava que el 61 vingués 5 min tard x poder-lo agafar xDDD pq pensava que el de després del Pepón seria el Pep i resultava ser l'Óscar *¬* (guapoooo, tio buenoooo :P) però com sempre confonia el novato amb ell, doncs penso: aquest cop no pico i no em penso q el novato és el tio bo de l'Óscar :P aixi que el malvat Pepón diu q amb 1 dia q m'esperi ja en tinc prou i avui ha passat de mi ¬___¬ sort que el 61 venia tard xD com jo volia (encara que fos el Fernández Sánchez xDDD no sé com es diu, pero jo li dic aixi xDD que en té cara xDDD) i llavors, he trobat només algunes de les coses que volia :P entre elles les ampolles d'aigua de 1l per emportar demà a Perpinyà ^^ jejejeje (ja estic més tranquila i feliç... efecte Óscar xD) i llavors, em resignava a anar amb el Pepón (q no em venia de gust pq estava indignada amb ell xDDD pq havia fet de malvat amb 1 de cal i una de arena ¬,¬) i llavors, passa el següent per l'altra banda i em quedo: l'Óscar!!!! *__________* guapooooooo!!! i saluda amb 1 supersomriure i em quedo: vaig a x ell a la primera? pero es que els 2l d'aigua que duia em pesaven però les ganes d'estar amb ell em podien xDDD i l'Andalús i el va de guapo 2 anaven al darrera i miraven amb cara sorpresa xDD i diu l'Andalús (q no es talla): adonde vas? i li dic emocionada: amb l'Óscar!!! :D i l'Andalús es posa a riure xDDD

i quan vaig cap allà em trobo al Pepón q em sembla q no m'ha dit res ¬___¬ cosa q m'ha indignat més pq esperava q almenys em saludés ¬,¬ i penso: va, que ara babejaré x l'Óscar. pensant q esperava que la vista no m'hagués fet 1 mala jugada i no hagués pensat q el novato era ell xD i que no es canviés en arribar a fc macià. arribo i m'emociono en plan fan xDDD i és: siiiii!!! és el guapo de l'Óscar!! i estava conspirant amb l'andalús! :P i de tant en tant miraven a veure si els mirava... però es que volia babejar 1 miqueta x ell. es clar que hi volia parlar, però no sabia si a ell li molestaria xDDD (encara que després d'aguantar-me tooooot el viatge fins a sant feliu observant-lo xDDD quasi sense parar... i babejant x ell xD, suposo q no li molestaria, q li parlés... lalala :P amb aquells supersomriures xDDD) i clar, el veies allà, dret i jo pensant: nem a observar-lo tant com pugui, q no sé quan el podré tornar a veure xDDD (i m'he tirat els 10 minuts observant-lo xDD) i he descobert q tenia 1 tatuatge al braç dret xDDD (i que duia 1 anell a la mà dreta...) que està més bo del que recordava xDDD i que d'esquena tampoc està gens malament xDDD (x no dir que en general, que encara està més requetebonissim del que recordava xDDD) m'ha fet gràcia com quan passava x les parades les dones se'l quedaven mirant en plan: el del 51 està bo xDDD i pensant: pq no l'han vist dret com l'he vist jo allà a la primera parada... pq sino segur q tampoc volen baixar del bus xDDDD i que quan somriu, et deixa: baaaabaaaa *¬* em tremolen les cames i no em puc aixecar xDDDD et deixa amb efecte "tio bueno" xDDDDD i et deixa somrient i amb cara de tonta tot el dia xDD però més feliç que ningú =D realment m'ha alegrat moltíssim el dia, veure i anar amb l'Óscar. si hagués parlat amb ell, hagués estat encara millor *___* però buenu, el proper cop, si ^^

aixi que, la setmana que ve encara estic de vacances, a veure si tinc la sort que ell porta algun 51 més o algun collblanc i puc anar a babejar x ell 1 miqueta més *¬* el que m'ha agradat és el superrellotge que portava *¬* era guapo =D

i pel que fa als conductors del dia: l'Óscar (sense cap mena de dubte :D), l'Andalús (q burxava al pobre Óscar xDD) i el Javi (again xD). ah! i el Brincos 3 i el Patillut també :P

No hay comentarios: