sábado, abril 30, 2011

Nova cafetera remodelada i canvis a la tarda.

Holaaaaa!!

Ara feia dies que no actualitzava xDDD pero buenu :P

Ahir va ser 1 dia divertit =D encara q vaig veure certs canvis q em van sorprendre (per 1 part) i q x altra part sabia q no duraria massa xDDDD aixi q x altra banda vaig pensar q el final havia arribat ;P

Encantada amb el viatge que vaig fer amb el Pepon *___* jejejeje q em va desitjar q em nessin be les vacances *_* i q em deia q si se’m treuria de sobre… malvat!!! ¬.¬ ho va haver de repetir 2 cops pq me n’enteres del que em deia ¬.¬ i va ser riure x no començar en plan burxadora i acabar-nos burxant com als vells temps ¬.¬

Em va fer gracia q el Punyeteru (a la tarda) em saludes 2 cops xDD jeje :P
I em va sorprendre veure que el substitut de qui jo em se era el germa del Pepon :P i el q em va fer rabia era q el militar estava enlloc del Jesus U___U quina caca (com sempre, no em va saludar ¬____¬)

I del mati em va fer gracia com l’antoniu i el Patillut li feien salutacions especials al Pepon :P

Sobre abans d’ahir, em va fer molta gracia el superviatge amb el Brincos 3 i el novato xDD el Brincos 3 amb les superexplicacions de com portar un 51 *___* i com el noi nou va superar de manera impressionant els obstacles que es trobaven pel cami. Lo millor: passar pel costat d’aquell autocar sense tocar *___* jeje i quan vaig pujar, que em va saludar el Brincos 3 =D

Ah! Ara m’he recordat del Perruques/melenas xDD (si es que… mote de l’Emma i el meu xD mira q ha estat poc temps, pero li ha donat temps de motejar algu xD) amb la seva super mini cua xDDDD q encara he de retornar-li la burxada… venjança en plan pels!!! xDDDD (jojojo… dema em venjare… quan vagi al mercat, si encara esta diumenge al mati :P)

Em va fer gracia el superviatge d’ahir amb l’Scorpio, q estava superemocionat amb la seva senyora al costat xDDDD i com es saludava amb els altres :P i la complicitat que tenia amb el Perruques xD q al principi es veia mes sec pero q poc a poc, es va tornant un burxador ¬.¬ i s’el veu fent el ximple amb alguns dels marujons xDDD

Tmb em va fer molta gracia el Mario, amb la seva cafetera remodelada xDD que quan vaig veure aquella i 1 altra vaig pensar: ooh! Ara tenim dues cafeteres remodelades…

El conductor del dia d’ahir: el Pepon, el Mario, el Punyeteru, l’Oscar i l’Oscar l’autobusero i tmb el Javi :P

Apa, doncs ara a disfrutar de les vacances i a finiquitar el treball del master. Tal com li vaig dir al pepon que faria, en arribar, vaig anar a la biblio a demanar els llibres que em calen i els que no deixen prestar, els anire a consultar a Sitges dijous vinent (ja q nomes obren al mati dijous i divendres :P) i de passada, aprofitare el dia x fer turisme xDDDDDD jojojo (pq si havia de triar entre el poble mort de Vilafranca del penedes i Sitges, em quedo amb Sitges :P

I ara a veure si ve la Maite i podem fer algun pla malefic x proximament :P mon germa ha anat a fer treballs de la uni en algun poble perdut xDD i jo sola a casa amb els 2 ocells… q x sort, encara son dins del niu i no em venen a molestar aquí xDDD (aixi q mentre la Maite no ve, seguire fent cosetes x aquí… potser podria canviar la roba de lloc de l’armari… baixar la roba d’estiu i pujar la d’hivern a dalt de tot xDDD pero es que fa taaanta mandra… :P i a la tarda anire a veure si trobo la novetat que ahir no tenien a l’FNAC (i les galetes q va veure el Pepon eren les que solc deixar a la taquilla de la feina, que en buidar-la me les emporto xDDDD nomes faltaria q algun sonat rebentes la meva taquilla i em deixes sense les meves dinosaurios xDDDD) i la resta de coses: els comics, l’ampolla d’aigua q duia x esmorzar (patrocinada per la feina xD) i l’uniforme xDDDD i pq no cabien mes coses a la bossa que solc portar x anar a treballar xDD jeje :P

i el que em va fer molta ilusio es que m'esperes... jejeje ja se que no es pot dir, quan t'esperen, pero q et fa moltissima ilusio i et quedes: ets el millor!! jejeje :D de fet, a la parada no es va esperar, aixi q literalment no es, pero si es una manera d'esperar molt sutil, la q va fer... jejeje. "no he vist q canviava el semafor a verd" :P (sense que ell ho digues xDD encara que si q venia mig renyant-me i fent cara de lamentacio xDDDD com als vells temps :P)

ah! avui he vist la peli de Trigun, no ha estat gens malament, ha estat com 1 episodi de l'anime moooolt llarg xDDDD i m'ha agradat veure viu de nou el Nicholas D. Wolfwood xDDD

Apa, doncs fins aviat!!! Jejeje :D

No hay comentarios: