martes, mayo 17, 2011

Descobert un nou bus blanc!

Huolaaaaa!!

i segon dia treballant... amb aquesta calor mortal i matinant xD (i els horaris de la setmana q ve encara no estan xDD per variar :P) i avui, he acabat el tomo 6 de Les gouttes de dieu i com tenia 1h d'horari partit m'ha donat temps a llegir també el vol 2 de Monster Hunter orage. es queda més interessant el de Les gouttes de dieu, q possiblement demà m'emporti el vol 7 com a lectura del bus :P (ja veurem... el dubte és entre aquest i el 5 de Liar game :P jeje).

avui he vist el bus que té 6 rodes!!! molaaaaaa =D el duia el Magneto (el 64 de les 15,25) vull pujar-hi!!! U,U encara no hi he pujat... és un tema pendent: el 120, 121 i 122 :P i quan l'he vist m'he emocionat xDDDD (no tenia res més a fer pq ja havia acabat amb els tomos que tenia i no tenia res més a fer que mirar x la finestra i mirar a l'Edu xDDD). avui he acabat la part del treball del màster que tracta la introducció a Vilafranca xDD em falta ben poquet, ja!! :P (hores picant davant l'ordinador que no tinc... ¬,¬) a veure si demà puc anar a per 1 llibre que em cal, sino haurà de ser dijous U.U

i finiquitat també el volum 31 de Negima :P (que dintre de no res surt ja el 32 xDDD) i aguantant la calor que fa!! quin horror!!! U__U

apa, doncs res més, demà a matinar (again :P). ànims, Ceri!! que em sembla que ja no m'has d'aguantar cap altre dia, aquesta setmana!! ( a menys que portis el 50 de les 9.10 el diumenge :P).

No hay comentarios: