sábado, mayo 21, 2011

I la setmana que ve... explotació total!!! T__T

holaaaa!!

com que ja començo a tenir son xDDD posaré ben poca cosa =D

per començar, els horaris de la setmana que ve (q ens tenen explotats a tots amb 1 sol dia de festa a la setmana i que faig 43,5 hores!!!! mortal ¬,¬):

** dilluns: de 7 a 16 (amb 30 min d'horari partit... o sigui 8,5 hores... horror total!)
** dimarts: de 7 a 15
** dimecres: festa
** dijous i divendres: de 7 a 15
** dissabte: de 8 a 16
** diumenge: de 13 a 16 (ha tingut pietat, el mexicano ^^)

una varietat de plegar a les 15 i les 16 xDDD pero millor que el d'aquesta setmana :P (q avui ha estat horrible!! tot el dia amb feina fins al coll i em sentia "mujer para todo" pq em feien fer de tot xDDD

el Jesús m'ha alegrat el dia =D quan l'he vist al 64 ^^ jejeje i m'ha fet gràcia el Javi, q tornava a portar el 51 xDDD (però el que m'ha sorprés és el "jose mari" que estava enlloc del Pepón O.O curiós, certament curiós :P) i el que m'ha xocat quasi més de tot ha estat el Papada fent el ximple O__O (i al vespre, el iaio fent butifarra i remugant no sé què... saludant amb la mà xDDD i el cap d'es saludant amb la mà també xDDDDDDDDD ha estat divertit i curiós i ja et dic, m'han alegrat moltíssim el dia ^^ (tots ells ^^)

per tant, els conductors del dia: el Jesús, el Javi, el "jose mari", el cap d'es, el iaio dels cabells blancs, el iaio marujón, el paio que duia el bus fora de servei xDDD (q no estava gens malament xDDDDD q ahir ja el vaig veure xDDDD i avui al mati again :P) i crec que no em deixo ningú :P

apa, doncs demà més!! jeje (potser ja no cal q vagi a Norma a comprar còmics amb urgència, després que tots ells m'hagin animat tant =D potser puc esperar 1 miqueta ^^).

No hay comentarios: