domingo, mayo 15, 2011

Final de les vacances...

Huolaaaa!!!

avui és el meu últim dia de vaques i com és l'últim dia i els horaris els van penjar ahir al vespre xDDD els he nat a veure d'hora al matí :P

** dilluns, dimarts i dimecres -- de 7 a 15
** dijous -- festa
** divendres -- de 13,30 a 16,30 i de 17 a 22 (aixi que hauré d'anar amb el iaio dels cabells blancs amb el 57 de les 22.30 :P)
** dissabte -- de 13 a 19
** diumenge -- festa (però a les 10 tenim reunió de treballadors pel tema de les reformes del restaurant i la gent que foten fora i la gent q agafaran x l'estiu només... U.U aixi que... ja veurem què passa :P) aixi que hauré d'agafar el de les 9.10 :P

m'ha fet ilusió que el collblanc de les 10,10 (XD) fos el miguel!! feia segles q no em portava!! el vaig veure divendres al 64 però era l'altra banda i no sabia a quina hora tornaria xDDD (pq el 64 de les 10 x l'altra banda potser és el de les 12? ni idea xDDD) i m'ha fet gràcia xDD i x tornar, l'home-greix amb el 62 de les 11, q havia fumat dins del bus i era mortal ¬,¬

i tmb he vist q el de les 11,10 (dd SF) era el Ceri... aixi que ja veurem qui és el de les 9,10 la setmana q ve XDDDD (almenys sé que si em toca matinar algun diumenge, serà el Ceri xDDDDDDDDDDD q aquesta setmana té la sort d'haver de portar-me només de dilluns a dimecres!! :P). tant de bo q aparegués dijous al 51 l'Óscar xDDDDDD seria interessant :P

em fot ràbia pq les entrades posteriors al dia 8 de maig es van esborrar amb el fallo de blogger de fa 1 o 2 dies ¬,¬ i com q no recordo q vaig posar... doncs no ho puc repetir xDDDDDDDDDDDDD

comentar, que vaig acabar el primer llibre de Los vampiros de morganville i que pròximament començaré el segon, quan acabi alguna altra novel·la de les que tinc començades (mitjanit, la q em toca de Cazadores oscuros i la de Code geass... xD). de fet, vaig llegir el primer capítol i em va rallar xD aixi que vaig decantar-me x deixar-ho x més endavant :P i em vaig viciar al joc de bola de drac de la ps3 xDDDDDDDDDD

els conductors del dia: el Miguel i l'Home-greix :P

ah! i per tornar, com q plego a les 15, intentaré córrer i plegar ràpid x agafar el de les 15,15 amb l'Edu :P (passo de probar sort amb el de les 15,45 :P encara q si x la finestra veig algú realment interessant... em passaré x la biblio a tornar el llibre q he de tornar... guardat x una ocasió interessant xDDDDDDDDD).

apa, res més!!! fins aviat!! =D

No hay comentarios: