miércoles, abril 13, 2011

Un dia molt entretingut

Huolaaaaa!! avui m'he divertit molt anant amb l'Emma d'aqui cap allà amb el bus :P començant pel Brincos, que ens ha saludat (sé que només ho ha fet pq estava l'Emma). després, passa el Pèls i passa de llarg x posar el bus davant nostre i xerrar amb nosaltres xDDDD i ha estat molt divertit xDDD (lo millor de la tarda) i tmb m'ha divertit el Calvo malvat, l'Scorpio, el Cigró (saludant), el tio bueno que portava el 64 *¬*, el Militar, el Mandonguilla, el Punyeteru, el calvo de la mala llet, el jove calvo malvat, el meu estimat Borde :D i em sembla que no m'en descuido cap xD ah! i el Carlitos!! :P la majoria fent com als vells temps, saludant quan passaven. jeje :D i dient cosetes :D i a l'anada hem nat amb el Perruques xDDD que avui si que m'ha saludat xDD efusivament i tot xDDD amb la seva cafetera (m'he rigut del Gabi que duia 1 trastooooo xDDD). i el Wally en duia 1 de nou... i ens ha ignorat... ¬___¬ i posat cara de fàstic ¬,¬ i per tornar, hem nat amb el Cigró, que quasi es descuida de deixar-nos a la parada xDDD i se li ha hagut de recordar (clar, que estava al mig l'oliveras, moooolt mal aparcat i ens ha deixat quasi a l'alçada del Condis! xDDDDDDDD) pero l'home ha mirat enrera amb cara de l'he cagat xDDD els conductors del dia? avui n'hi ha molts!!xDDDD (i no sé si els recordaré tots! xDDDDD m'encanta :D): el Pèls, el Brincos, el Borde :3, el Carlitos, el Calvo malvat, el Punyeteru, el Jove calvo malvat, el Perruques, el tio bueno, el Militar, el Mandonguilla, el calvo de la mala llet, l'Scorpio i em sembla que no me n'he deixat cap xDDD ah!! i m'havia descuidat el Ceri!!! que avui ha vingut puntual a les 6,35 clavades per 3r dia consecutiu!! i m'ha fet feliç :D (descansa merescudament de mi, Ceri!! :D) i de lectura d'avui: el vol 5 d'Akari ~ hadashi no aitsu. que es queda molt intrigant... l'Akari fent esforços x ser una senyoreta i ser digna del Minato :D jejeje. a veure si demà puc llegir el vol 6! :D

No hay comentarios: