viernes, abril 15, 2011

Saló del còmic. dia 1

Huolaaaaaaaaaa!!! avui al matí he nat amb l'Emma a disfrutar del primer dels 3 dies del saló del còmic (si, no volia anar-hi els 3 dies, però al final m'han convençut x anar-hi, entre uns i altres.... :P). he nat a casa seva a les 9 a buscar-la i tenia ja els nens a punt, però era el bus el que venia tard. anem a al búsqueda d'un caixer de la Caixa xDD que ha costat de trobar, comprem les entrades, i entrem. Un espai molt gran i molt buit de gent. perfecte x guaitar tot el que una vol. trobo el dvd de Summer wars (bé de preu) i el BD del professor Layton (pq no hi havia versió en dvd U.U). i per altra banda, he comprat el vol 21 de D.gray-man i el 31 de Negima ^^ i aqui acaba el consumisme. deixem q els nens de l'Emma corrin x on vulguin i acabem rebentades xDDD anem a pel bus i el Papada marxa just quan arribem. aixi que esperem 30 min a que vingui el Canari ¬,¬ i quan ja arribem a sant feliu, baixo jo i li tanca la porta als nassos de l'Emma xDDDDDD anda que... com q el tio anava xerrant amb 1 paio raro xDDD (el Pepón m'ha fet gràcia aquest matí :P). a la tarda, he nat amb el Borde, que no estava borde xDDD (i molt guapo :3) i no sé què carai li deia al ruixat que m'havia semblat que em deia psicopata i jo pensant: a qui coi li dius psicopata!!! eh!!! ¬,¬ total, que després de passar-ho pipa :P me'n vaig a l'FNAC a per les firmes de La canción de Ariadna i Himawari. després de que s'ho prenguessin amb molta calma a les 19.20 comencen a deixar passar a la gent ¬,¬ i jo tement no poder tornar amb el meu estimado xDDDDDDDD em signen els 2 exemplars i volant al metro i allà estava ell, arribant al mateix moment que jo :D i duia ja les ulleres normals xDDDDD (abans duia les de sol *¬*) i m'ha fet moltíssima gràcia i ilusió algunes de les coses que ha fet, pq m'ha fet posar contenta :D jejejeje i demà, a pel segon dia del saló!!! :D a la KDD del forum!! :P

No hay comentarios: