martes, abril 12, 2011

Un servei nefast de bus urbà.

Holaaaaaa!!! :D avui al matí, ha estat un viatge genial amb el Ceri, que ha vingut mooolt puntual i ja m'ha alegrat el dia :D i després de treballar i de dinar, he nat amb l'estimado, q m'ha girat la cara quan he pujat i he dit: ah si? em gires la cara x no dir-me res? doncs no et dic res si tu no em vols!! ¬__¬ i com estava avui amb els pèls de punxa, la mar de guapo, doncs me l'he mirat amb cara d'indignada. encara que després, quan ell intentava netejar els vidres del bus ha estat molt mono xDDDDDDDDDDD i m'ha arrencat varios somriures (mentre esperava l'Antoniu de l'L12, que venia de nou amb la seva novia, l'Antonia xDDD i x culpa d'ella no m'ha saludat com sempre ¬,¬) i he vist l'idiota de l'oliveras xDD i llavors, com estava indignada amb ell, quan he tornat de Jaimes, he tornat amb el 51, que estava el bon home del Mandonguilla, que m'ha tractat molt bé :D i m'ha fet gràcia el Jota saludant-me des de l'altra banda :D i després, he nat a l'Eroski amb l'Emma i ens hem trobat l'Antonio!!! estava comprant amb 1 samarreta blanca xDDDD juju i m'ha fet gràcia pq veig algu que em sona, m'el quedo mirant i dic: ah! i penso: l'Antonio!!! i el miro fixament xDDD i em diu: hola i li dic hola xDDDDDDDDDDD m'ha fet molta gràcia xDD ja sé que els autobuseros tmb compren, però ha tingut gràcia :P i llavors, voliem tornar amb el bus urbà, però ens hem tirat 35 minuts a la parada i no ha passat. i que no em diguin q mirava cap 1 altra banda ni que era parada anul·lada ni res que s'hi assembli pq no, NO i NO! el bus urbà NO ha passat. ha passat l'estimado, un 51, un 61 i un 64 x l'altra banda. l'1 i el 60 però el bus urbà no ha passat en tota aquesta estona. fins i tot ha passat un segon 51 i ha passat el Jota, però NO! (i després una col·lecció d'autobusos x la nostra banda, inclós un tros de tio bo xDDD amb el 64 *¬* quin home... l'Emma tmb vol pujar-hi xDDD) i res. i només voliem el bus urbà pels nens de l'Emma, q tenien fred i estaven cansats i s'han congelat mentre esperavem el bus urbà. i en veure que no venia, al cap de 40 min (si, hem estat considerades i li haviem donat 5min més de marge però res de res ¬__¬) i hem anat a buscar la competència, q jo sabia que el Morales passava amb l'Oliveras cap a les 20.45 i ha vingut a aquella hora xD (clavada ^^) i com ha vist que voliem pujar, ens ha esperat (de fet, quan ahir vaig arribar de treballar el vaig veure i em va dir: a ver cuando te vienes, que desde que el Raúl se fue que ya no vienes xDDDD) i aixi ho he fet xDDD li he dit a l'Emma: anem amb el Morales xDDD i ell venia amb el bus nou de l'Oliveras, aquell groc de forma estranya, que és raro x dins. i si, la mar de bé, en 5min a casa i quan hem arribat, passava el del bus urbà que hauria d'haver passat i l'hem fulminat amb la mirada ¬_____¬ què s'ha cregut? ¬,¬ els conductors del dia: el Ceri, el Mandonguilla, el Jota i crec que ja està :P com a lectures cal comentar La ville sans rue (una de les adquisicions d'avui ^^) el tomo únic que m'ha costat 1 ull de la cara pq ara son més cars ¬,¬ (havia de ser més car el de La fille perverse però aquest ja ha costat més car! estafadors! q posava q era el seguent de la col·leccio!! ¬,¬ 3 euros més!!) i que queixes a part, he disfrutat molt. la millor, la primera història :D encara que la història de la ciutat dels plànols i la de les sirenes del dimoni tmb ha estat molt bé :D i avui tmb he llegit el vol 4 de Shiki *_* (i he encarregat el vol 5). la batalla està a punt de començar. el Tatsumi li declara la guerra al Natsuno i serà la seva resistència a les mossegades fins a morir (en el seguent volum :P). en aquest ha estat aquesta declaració de guerra i la declaració del metge i la inclinació del Seishin per part dels Ressucitats :P a part de la història de la resurrecció del Masao :P apa, doncs res més, la lectura de demà, el vol 1 de Marine Hunter, que ja li tinc ganes!!! :D jejejeje (i, si em ve de gust, aniré amb l'estimado xDD sino, amb el tio bueno xDDDD ja que l'he descobert... ;P) és el segon tio bo que tenen (el primer i tio que està més bo: l'Óscar *¬*). apa, doncs res més!! fins aviat!! ^^

No hay comentarios: