domingo, abril 17, 2011

Saló del còmic, dia 3.

Huolaaaaaa!!! i avui, ha estat el 3r dia del saló del còmic, que avui sí que hi he entrat xDDD de bon matí, hem anat a pel 64 de les 9,10, que venia el Jacin, que m'ha semblat que s'ha tallat 1 miqueta la perruca xDD i abans, paxa l'Antoniu i em pregunta que si pujo amb ell :D i m'ha fet molta gràcia i tmb li he hagut de dir que no com ahir amb el Pepón U.U i dir-li que volia el que venia al darrera ;P hem donat unes quantes voltes pel saló i m'he comprat la serie de Mpd psycho, que feia mil·lennis que la volia *__* (era la única còpia que tenien ^^) i de serie en dvd tmb he comprat Noir, que tenia ganes de tornar-la a veure i x quan estigui cansada/malalta o amb la regla, serà la nova sèrie x veure ;P i pel que fa als còmics, m'he comprat el darrer de Rompetechos ^^ (m'encanta), Joker, Underdog (firmadet x la Noiry i amb el maromo que m'ha dibuixat *¬*), Zetman vol 15, la guia del joc de cartes de Sakura + les cartes de Clow (caprici que feia anys que em volia comprar xDDDD) i ja està :P (la pasta x mpd y noir ha sortit de les ventes que vaig fer ahir a la Kuroi i la Nagore. jojojo :P) i el proper cop, ja buscaré Ueki, que no em corria tanta pressa ;P avui ja he mirat la peli del professor Layton, no ha estat mal, però m'ha recordat l'estil de les pelis de Pokemon (o sigui, x nens xDDD) i pel que fa al viatge de tornada, hem agafat el 62 de les 14, amb el Jose (alias, "Jose mari" xD) xDDDDDDDD que m'ha sorprés molt gratament, demostrant que realment havia canviat a millor, fumant fora del bus *__* m'he emocionat i tot, quan s'ha aixecat de mala gana a fumar a fora *__* ha estat: oooooooh!!! si surt a fumar a fora!!! ueeeee!!! :D i hem anat soles quasi fins a la gasolinera de st.just :P i la mar de bé. jojojo :P m'ha agradat Sket dance *__* esperant ansiosament l'episodi 3. vist que avui ja estava disponible la RAW de Blue exorcist, esperant ansiosament i desesperadament els subs del primer episodi... *¬* vull veure el Rin animat!!! *¬* i segueixo amb Fortune Areterial :P que no està gens malament, però no sé, no deixa de ser raro :P i avui no he pogut llegir res. (només espero q els horaris q m'han dit siguin els que són, és que no anar-los a veure sempre em deixa amb aquell ai al cor de dir: segur que son els meus, no? :P) i ara a disfrutar una miqueta de l'ep 13 de Beelzebub ^^ (que esperaré x aquest i Nurarihyon a comprar-los en francès pq potser Norma ens dona la sorpresa i en treu algun dels 2 a l'octubre :P). apa, doncs res més. els conductors del dia: l'Antoniu (x haver-me preguntat si pujava amb ell :D) i el Jose (x haver fumat a fora :D)

No hay comentarios: