sábado, abril 16, 2011

Saló del còmic, dia 2.

Huolaaaaaa :D avui només he estat fora del saló del còmic pq el mal d'orella era brutal i amb tanta gent m'hagués fet encara més de mal, aixi que m'he quedat 1 estoneta xerrant amb les noies del forum :P i fent 1 petit trapicheo amb la Kuroi :P i cap a casa s'ha dit. el cap d'es ha estat el que duia el 57 de les 18,45, que em pensava que no l'agafaria i que agafaria el 64 de les 19 :P pero com q em feia tant de mal l'orella, el primer que passava era l'afortunat xDDDDDD (per anar, ha estat el jove calvo malvat... i ni rastre del Borde ¬____¬) he vist el Carlitos, que estava tmb a la diagonal... :P pel que fa als horaris de la setmana que ve, només sé que dilluns i dimarts tinc festa i que dimecres faig de 7 a 12 :P (la resta, ho sabré pròximament xDDDD) no sé pq ara em surt tot seguit i no em deixa posar espais, el blogger ¬___¬ les lectures d'avui han estat La maison de poupees, de Junji Ito. amb aquest, el 3r tomo únic que em llegeixo aquest mes i ara a esperar al juliol a La femme perverse ¬.¬ tindré "mono" durant molt de temps xDDD i m'ha encantat. aquest tomo ha estat "típic" d'ell, cruel, impactant, estrany, que posa els pèls de punxa xDDD la segona lectura del dia: els volums 7 i 8 d'Akari ~ Hadashi no aitsu. es queda intrigant quan el Minato diu q no vol saber res més de l'Akari i una dona misteriosa es posa de x mig entre ells i el Chiba, es posa tmb de per mig :P (en certa manera és 1 shojo odiós típic, dels que odio, pero el seu humor, fa que no l'odii xDDDDDDDD) a veure si llegeixo demà el final! :D i la darrera lectura del dia: el volum 1 de Marine Hunter. val a dir que m'ha agradat molt, que l'he disfrutat molt més del que em pensava i que el considero 1 bona adquisició x part meva :P m'agrada aquest món aquàtic, de finals d'aquest segle, les mescles dels humans i els peixos i la convivència i el món regit pel govern mundial i els abusos que en fan, m'han recordat a One piece :P mira que són lletjos els almiralls de la marina que persegueixen en Shark! xDDDDDDD (i l'ham que duu a la barbeta, és horrible!!! xD) apa, doncs a veure si demà trobo alguns tomos d'Ueki al saló x posar-la al dia i ja està! :P conductors del dia: el Pepón (que aquest matí m'ha preguntat si pujava amb ell i jo, amb tota la pena del món li he dit que no, i m'ha dit adeu amb 1 somriure :D m'encanta, el Pepón :D), el Cap d'es, el jove calvo malvat, el "Julio" i el Carlitos :P apa, doncs demà la crònica del 3r dia del saló, q toca amb la Maite!! :D (i dilluns al matí, a visitar al Pepón :P)

No hay comentarios: