lunes, abril 18, 2011

Molestant al Pepón amb l'Emma!

Huolaaaaaaaaaa!!! ahir al vespre vaug convencer l'Emma x anar a BCN amb el bus del Pepón xDD (es que m'en moria de ganes xDDD) i m'ha fet gràcia pq el nen de l'Emma (el gran) volia seure al davant al costat del conductor xDDDDDDDD i m'ha dit l'Emma q el Pepón li deia q el nen volia pq és més divertit xDDD (quanta raó que té, el Pepón xDDDD) i les senyores, q es mataven x seure amb ell. i quan em arribat ens ha fet adeu amb la mà :D i després de portar els nens al parc i jugar amb els gronxadors i que em tiréssin l'aigua sobre els pantalons ¬___¬ hem anat a pel bus de tornada :P jo volia més Pepón, però buenu :P hem tornat amb el Jose a seques xDDD q es reia quan ens ha vist amb els nens (però no sé de què :P) i el Pepón m'ha saludat des de l'altra banda!! jejeje :3 i jo superfeliç xDDD (el meu objectiu era anar amb el Pepón x alegrar-me el dia xDDD) i a veure si a la tarda està l'estimado i puc parlar amb ell d'una vegada xDD q em moro de ganes de xerrar-hi allà al davant, però quan ho intento, sembla que faci l'impossible pq no li parli ¬,¬ (pq si li molesta, q m'ho digui i ja està ;P pujaré, li diré hola si em ve de gust xD i em posaré a llegir i passaré d'ell, pero si no li molesto, doncs em faria gràcia parlar amb ell ¬___¬ tsk... q indignant és, l'estimado xDD hauria de fer com el Pepón i l'Antoniu xDDD bé, q no xerri tant pq sino tindrà masses fans que es matarien x parlar amb ell xDDD i aixo tampoc és bo xDDDD). els conductors del dia: el Jose (a seques xD) i el Pepón :D (jeje) i ara a veure l'anime de Blue exorcist ^^ i a la tarda, l'estupid imbècil del Borde, que m'ha ignorat expressament i s'ha posat a parlar amb el Punyeteru (q s'havia espantat xDD pq no es devia esperar que aquell idiota li parlés de bus a bus) pq es notava que ho feia expressament. doncs servidora ha dit: prou. la paciència té 1 límit i si ell passa de mi, no penso seguir perseguint algú q no té cap interés x mi ¬,¬ si vol parlar, que comenci ell la conversa, sino, es q li importo 1 merda ¬¬ ala... ¬,¬ pq qui vol parlar, parla ¬¬ si ja tenia raó el Jose luis dient que pq perseguia 1 paio com aquest ¬,¬ ja és la segona vegada q tenia raó el pobre home i no l'escolto... ell que ho deia pel meu bé... xD el proper cop si q l'escoltaré :P i demà, doncs ja veurem si hi vaig, potser vaig amb el Jesús ^^ jejeje ^^ q almenys ell si q em fa cas i m'alegra el dia :D apa, doncs res més. demà, potser més :P

No hay comentarios: