martes, abril 05, 2011

S'acaba la temporada de corbates U.U

holaaaaa!! ^^ escribint des del sofà, estirada i amb febre xD i rebentada XD el propi pes del portatil m'està deixant les cames més fetes caldo xDDD (amb les ganes que tenia de veure al Luis xDDD però avui no podrà ser... amb tota la pena del mon x haver de desaprofitar 1 magnífic dia lliure estirada al sofà a 38,2 d febre i mirant series patètiques i bé, ara q ja estic 1 miqueta millor, amb varies lectures... ^^ ahir, vaig acabar amb Inifinite stratos. que la vaig disfrutar molt *__* interessant serie extranya. tmb vaig finiquitar Bakuman ^^ ja hi ha ganes de segona temporada. amb personatges + raros encara x la segona temporada de l'anime :P i tmb vaig acabar Rio ~ rainbow gate, que tmb va tenir final feliç com IS i va estar prou be ^^ l'una i l'altre m'han entretingut :P en teoria avui tocava el torn d'acabar Yumekui merry, pero ja veurem, si la salut acompanya ¬,¬ i es veu que m'havien trucat d'hora x anar a treballar, pero era quan ni em podia aixecar U.U però jo espero demà trobar-me prou b (si no ve la meva amiga xDDD cosa q es lo + probable ¬,¬)i no donar problemes a ningú. almenys, quan plegui el podré veure amb aquell somriure. jejejeje :D es que ahir, quan va posar aquell somriure em vaig quedar: oh! aquell supersomriure me l'ha fet a mi tmb!!! :D jejeje i ara, llegia la Cancion de Ariadna, que no ha estat gens malament. tmb amb final feliç, i aixo, m'agrada ^^ i si, semblava 1 historia èpica xD jeje :P i ara, a veure si em poso a devorar la tercera novel·la de Cazadores oscuros, de la Sherrilyn Kenyon... jeje :D (joooo!!! jo el vull veure!! ahir em va deixar amb mono del seu somriure xD snif... m'hauré de resignar a quedar-me a casa i no veure'l avui per poder treballar demà i poder-lo veure. ¬,¬) els conductors del dia d'ahir: l'Scorpio, el Cigró i el Borde (q no estava en plan borde, sino q estava moooolt amable i guapo, encara q no portés corbata xDD però duia aquells pels de punxa estranys q duu de tant en tant XD i q m'encanta :P) no sé, ahir estava tant amable i tant dolç q vaig disfrutar molt amb ell ^^ (i x aixo avui em moria de ganes de més :P). apa, doncs res més!! ^^ fins aviat! :P

No hay comentarios: