miércoles, abril 06, 2011

20th century boys - peli 1

Huolaaaaa!! avui ja he nat a l'ambulatori (tinc un mal de coll i d'orelles horrible! U.U) i m'han donat la baixa x avui i demà i divendres a buscar l'alta :P aixi que he hagut d'anar al mc a portar la baixa xDD i quina millor hora que agafar el collblanc de les 15,05 xDDDD jejejeje tenia massa mono d'ell com x no anar-hi xDDD mon pare em volia portar la baixa ell i deixar-me a casa, pero es que em moria de ganes de veure'l. aixi que després, com mon pare havia de fer coses x la feina, se n'ha anat a fer les seves coses un cop m'ha acompanyat ^^ m'ha fet gràcia el Punyeteru xDDD i llavors, he pogut anar amb ell d'anada i de tornada pq m'han esbandit de seguida i quan l'he vist i ens hem creuat tenia tanta vergonya xDD pq anava com 1 pordiosera xDDD q no m'atrevia però volia veure'l d'apropet apropet xDDD i quan s'ha tret les ulleres de sol ha estat: guapooooo xDDDD i he pensat: jooo!! queden 10 min pq torni... snif... jo q volia estar 1 estoneta amb ell xDDD i sorpresa!! apareix xDDD ha estat com: m'encantes xDDD i amb aquella carona que feia. :D jeje aixi que res, fins divendres no el podré veure U__U snif, snif xDDD amb les ganes q tenia de veure'l cada dia xDD (si no tingués aquest mal de coll horrible!! U,U) m'esforçaré x dir-li hola i per dir-li pel seu nom xDD es que em fa vergonya, però ho intentaré xDDD pq em moro de ganes de xerrar-hi!! i després d'avui, encara més!! *-* (quines cares que fa alguns cops xDDDDDDD es que em fa riure xDDDD) els conductors del dia: el Borde (q avui no estava borde *_* a part d'estar guapo, estava molt amable *___*) i el tio nou xDDD (quina gràcia quan s'han saludat xDDDD no sé què carai remugava quan l'he vist i he dit: ei! el paio aquest! xDDD i ell ha dit algo semblant a a este tmb le conoces? xDDDD) i m'ha fet gràcia la megasalutació del Jota i l'Scorpio xDDD es feien banyes!! xDDDD ah! i aquesta tarda, quan he arribat de portar la baixa, m'he posat a veure en castellà la primera peli de 20th century boys! jejejeje :D m'encanta ^^ quan una no es troba bé, almenys, veure coses interessants :P (apa, torno al sofà que torna el mal de cap U.U joooo!! em vull trobar bé ja! ¬,¬ per anar a veure a qui jo em sé xDDD i intentar parlar-li... si avui m'hagués aixecat d'on estava i me n'hagués anat on estava ell... U.U però no m'he atrevit U.U)

No hay comentarios: