sábado, abril 02, 2011

Les gouttes de dieu i altres :P

Holaaaaaa!! poqueta cosa, dir que el vol 4 de Les gouttes de dieu es queda interessantíssim amb la búsqueda del primer apòstol, que podria ser un Pinot Noir xDD a veure com segueix el 5 :P i pel que fa als horaris de la setmana que ve: ** dilluns i dimarts -- festa ** dimecres -- de 7 a 15 ** dijous -- de 7 a 12 i de 13 a 16 ** divendres -- de 12,30 a 16 ** dissabte -- de 12,30 a 16 ** diumenge -- de 9 a 15 aixi que el dimecres si q l'esperaré xDDD (evident xD) però els altres dos dies... hauré de tenir algun pla malèfic x poder disfrutar d'un viatge amb ell. jojojo :P q monooo que estava avuiiii!!! quan l'he vist anant amb l'Edu, q anava arremangat, amb la camisa (q de lluny semblava la vella :P i no la nova de ratlles :P) i aquella salutació tant monaaaaa :D ha estat: guapo xDDD i l'Edu es reia malvadament xD i per tornar, he anat amb el Magneto, que feia mil·lennis que no em portava i conduia igual!!! absolutament xDDD amb la seva teoria "d'abans t'atropello que obrir-te fora de parada" xDDD q m'ha deixat en plan: menys mal q l'Amanda i jo estavem a la parada a temps xDD que hem batut el record d'anar volant des del mc a la parada en 1 minut xDDDD quin sprint mortal que m'ha fet fer xDDD i m'ha fet molta gràcia el Carlitos xDDD i ja està :P demà potser anem a algun lloc amb la meva germanastra però ja veurem xDDD (ja que qui m'interessava estava avui xDDDD) quina gràcia l'Edu, quan em poso a llegir i es queda: com q ja has vist a qui havies de veure ja pots llegir, no t'interessa ningú més... es deu haver notat molt xDDDDDDDD pq certament, el q volia era veure'l a ell i prou :P (lalala...) els conductors del dia: el Carlitos, el Calvorota, l'Edu :P i el Borde xDDD ah! i el Brincos!! :D (q la seva consideració m'ha fet contenta ^^ i sempre saludant, el pobre home ^^). ah! i m'oblidava del Magneto :P

No hay comentarios: