miércoles, abril 20, 2011

Numb3rs (tercera temporada)

Huolaaaaaa!!

avui ja he vist els horaris x la resta de la setmana:

** dijous: de 7 a 12
** divendres: de 20 a 23,30
** dissabte: d'11,30 a 15,30
** diumenge: de 9 a 14

i a veure quan tenen els de la setmana que ve :P

avui, el Juanan s'ha portat com 1 bon home, com quasi sempre :D i el Ceri venia mooolt tard U.U i he patit molt en arribar ¬,¬ i x els 2 o 3 min q he nat tard m'els han fet recuperar i quasi no agafava el bus de les 12,15 ¬,¬

i ahir vaig acabar la tercera temporada de Numb3rs, que vaig haver de veure l'ep 1 de la quarta pq es va quedar molt interessant. en aquesta 4a temporada són més cruels, els episodis ¬,¬ no sé, son més raros :P pero la majoria són interessants :P

i pel que fa al Borde, he acabat anant-hi pq em podia el fet de veure'l i de nou, he intentat parlar-hi, pero es que quan el veig amb el movil no puc evitar pensar que parla amb la seva senyora i em venen ganes de no intentar parlar-li U.U en el viatge d'anada m'ha fet gràcia q duia les ulleres normals i estava molt mono :P

i he llegit el vol 8 de Maid sama, que en anglès m'agrada molt i em fa molta ràbia que Tokyopop la deixi de publicar, pq llavors me l'hauré de continuar en francès U.U i segur que no té tanta gràcia ¬,¬

i ara possiblement em posi amb el vol 2 de Monster Hunter Orage (però primer toca rentar els plats :P) encara que em venen ganes de posar-me amb el tercer llibre del Cazador oscuro de la Sherrilyn Kenyon XDDD aixi que segurament m'hi posi i em deixi MHO per demà llegir al bus :P

els conductors del dia: el Ceri, el Juanan, l'Scorpio i el Borde (q avui no estava borde i estava mono :P)

No hay comentarios: