viernes, abril 01, 2011

Numb3rs (segona temporada)

Huolaaaaa!!! avui m'ha fet gràcia que quan anava a treballar, ha passat el Perruques amb el collblanc del Lalala i que com eren les 11,32 s'ha esperat a que fossin les 11,35 clavades x sortir de la parada de davant del tram O.O (m'ha sorprés xDDD i m'ha fet molta gràcia :P) i després, tmb m'ha fet gràcia veure q el del 51 era 1 home estrany xDDD i a la tarda, quan he plegat, he agafat el 50 de les 16,15, amb el Vikingo :P (menys mal q no era el bigoti 4 :P) i després de dinar mitjanament tranquila a casa, he nat a Cornellà, ja que tenia La canción de Ariadna demanada (q quasi se n'oblida!! :P) i he nat amb el meu estimat Borde xDDD q m'ha fet gràcia una cosa que ha fet xDD i veient l'Scorpio conspirant (quan he baixat) mentre em deia: que te he visto con quien has venido... xDDDD i en tornar, tenia el dubte de si agafar el 51 amb el cigró o el Collblanc amb ell... i després d'aquella remuntada, apareix primer el collblanc q el 51 i m'ho posa més difícil i després de pensar-ho i repensar-ho, no m'en volia penedir, aixi que l'he agafat amb ell tot i q no li ha donat la gana de dir-me hola pq estava massa ocupat ¬___¬ i jo amb la meva indignació i pensant que esperava que el 51 no l'avancès o ja era el remat final de l tarda :P per sort meva, el 51 no l'ha avançat i m'he baixat (la idea d'agafar el paio x qui vull babejar i després baixar en X lloc i canviar pel bus q m'interessa me l'han donat al mati xDDD jo ni hi havia caigut :P) i he agafat el 51 amb el senyor Cigró i he nat a depilar. q tenia uns bigotis que arribaven a molins xDDD en serio, tenia massa mostatxo xDDD i x aixo volia el 51 xDDD per no caminar fins al mas lluí :P vet-ho aqui :P i en el viatge d'anada m'havia fer gràcia la salutació del Pèls xDD pel que fa a les lectures que he fet darrerament no n'he finiquitat cap... q jo recordi... :P pq he començat el vol 4 de Les gouttes de dieu però encara no l'he acabat i avui he començat La canción de Ariadna, que està MOLT interessant!! *__* els adoradors de la Gòrgona!! jojojo :P el que si he finiquitat és la Segona temporada de Numb3rs on acaben junts el Charlie i la hindú, la Meg i el Larry i el tio bo del Don menys mal que talla amb la fiscal xDDD (es q era 1 miqueta odiosa :P). i aquesta tercera temporada (que ja vaig per la meitat) està la mar d'interessant :P (llàstima que ja no puc seguir pq qui jo em sé ja està aquí per molestar ¬,¬) els conductors del dia: el senyor Cigró (alló que ha dit m'ha fet contenta ^^), el Vikingo xDDD, el Borde (només pel viatge d'anada ¬,¬), l'Scorpio xD, el Perruques, el Juanan i ja està :P (q jo recordi, clar xDDD) ah! i el paio nou, q duia avui el 64 amb el 125 O___O (impressionant!) no sé pq m'intrigava tant qui substituiria al Jose luis si era quasi evident que seria el Jota, però jo no hi pensava pas xDDDD i quan l'he vist m'he quedat: ah! xDDD i ja està :P i ara, a llegir un dels llibres que tinc de la biblioteca :P (pel que fa als horaris de la setmana que ve, demà han d'estar, ja q els havien de fer aquesta tarda ¬,¬ aixi que... :P). apa, doncs res més!! :P fins aviat!! :D

No hay comentarios: