miércoles, marzo 23, 2011

Hallucinations, d'en Junji Ito.

Huolaaaaa!!

avui al matí, x desvetllar-me, m'he posat amb la lectura del tomo únic d'Hallucinations, del Junji Ito. aquest cop, no ha estat tant terrorífic ni desagradable com altres històries. Les històries curtes d'aquest volum, se centren al voltant d'un noi, de nom Toru Oshikiri, que casa seva està connectada amb 1 altre dimensió i que la gent provinent d'aquesta entren i surten quan volen i fan de les seves. començant pels seus dobles i pels dobles de la gent que coneix xDD ha estat molt interessant ^^

també m'he llegit el vol 2 de Toshokan senso, on en aquest volum, es rumoreja 1 possible relació entre el Dojo i l'Iku *¬* a veure què passa en el 3!! jejeje (que el llegiré d'aqui una estoneta!! :D)

horaris de la setmana que ve (q avui els ha fet el mexicano xD):

** dilluns -- de 13 a 16
** dimarts -- de 7 a 11
** dimecres -- de 12,30 a 15,30
** dijous -- festa
** divendres -- de 12,30 a 16
** dissabte -- de 12,30 a 16
** diumenge -- festa

i hauré de demanar si em donen festa pel saló del còmic ^^ jejejeje són poques hores, però és el que hi ha :P

m'ha fet gràcia l'inspector malvat (que no sé si és inspector, però en té pinta xD),com anava de nou amb l'Home-greix xDD, el Brincos 3 amb el bus groc xD i el Domingo que venia amb el novato enano :P (persona que he recordat que anava parlant amb 1 del collblanc ja fa dies, però qe no aconsegueixo recordar qui O.O em sembla q era el Lalala... però no les tinc totes xDDD (però ja fa un cert temps... 1 o 2 mesos que el paio aquest xerrava allà al davant i em plantejava si era autobusero xDD doncs mira quina casualitat! xDDDD). i m'han fet gràcia tmb el Brincos, el Jose luis (una senyora el buscava xDDD) i el Calvorota :P

els conductors del dia: el novato enano :P , el Calvorota, l'Inspector malvat (vist x primer cop amb l'uniforme i sense xandal xDD)+ Home greix, el Brincos i el Jose luis ah! i el Militar :P

i ara a devorar el vol únic del Junji Ito: la Maison de poupees *_* que té molt bona pinta!! (pensant en que en 2 anys, acabo la col·lecció del Junji ito... ja que surten 2 vols x any i en queden 4 apart del que surtirà en uns mesos xDD doncs 2 anys més... :P i a sobre, més cars ¬,¬).

apa, doncs res més!! avui no visito al Luis pq he plegat a les 16 i pico i venia molt afamada i ara em fa mal l'estomac de la gana que tenia i fins que no ho assimili tot, passarà 1 estona xDD demà ja l'aniré a molestar :P

apa, fins aviat!! :D

No hay comentarios: