viernes, abril 08, 2011

20th century boys - peli 2

Huolaaaaa!!! :D avui he disfrutat del dia xDDDD ahir vaig veure la segona peli de 20th century boys, per segona vegada, encara que aquest cop, doblada. :D el que tinc ganes és de veure la tercera, q es la que encara no he vist xDDD però dura quasi 3 hores xDDD a veure quan tinc la tele lliure x poder-la veure :P encara no estan els horaris de la setmana que ve ¬,¬ a veure si demà els tenen o hauré d'esperar a diumenge ¬,¬ (indignada xD) i llavors, he nat a Jaimes a x Blue exorcist vol 4 i el 13 d'Initial D *_* jejejeje. m'hauré de posar amb les dues series :D a veure si ara m'apalanco a x 1 de les dues... més probable que em posi amb Initial D :D aquest matí m'ha fet molta gràcia el Patillut, trobar-me certa persona que no m'esperava veure :D i m'ha alegrat el dia xDDD i després el malvat Pepón, que ha dit l'animalada del dia i que l'Scorpio l'ha seguit fent grossa xDDD (encara q aixo ha donat emoció al meu viatge de tornada amb l'estimado xDDDD). bueno, estimado, que sàpigues que ja he complert i m'he tallat el serrell, aixi que espero veure't demà ben guapo i afeitadet :D (jejejeje :3 tant guapo q agafin ganes de menjar-te a petons xDDD) es que m'ha xocat veure'l a dalt de la cadira del conductor llegint el diari xDDDDDDDD avui, entre aixo, q duia el cabell aixi (q li quedava x menjar-se'l xDDD) però aquella samarreta negra que sobresortia tant era... xDDDDDD es que sense corbata... és raro xDDD m'he acostumat a veure'l aixi xDDDD i m'he d'acostumar a seguir-lo trobant guapo només amb els cabells aixi, les ulleres de sol i... la camisa xDDD (que m'he fixat que és dels pocs que la porta x dins dels pantalons... jejejeje. m'hi he fixat quan s'ha tret l'abric xDDD i ha estat: oooooh!! queda't més estona aixi... xDDDDDDDDDDD) i quan ha tingut aquell enorme i preciós detall, m'ha fet completament feliç :3 els conductors del dia: el meu estimado Borde xDD (q avui estava... adorable xDD), els malvats Pepón i Scorpio xD, el Brincos 3, el Punyeteru i el Miguel :D apa, doncs demà, a disfrutar!! (del viatge de tornada, es clar xDDDD)

No hay comentarios: