domingo, abril 10, 2011

Blue exorcist i algunes coses més

Huolaaaaaaaaaaaaa!!! començo pels horaris de la setmana que ve, que els havien penjat avui al matí ¬,¬ ** dilluns -- de 7 a 10 (chollo!! xD) ** dimarts -- de 7 a 12 ** dimecres -- de 7 a 10 ** dijous -- de 20 a 23 ** divendres , dissabte i diumenge -- festa (saló del còmic!!! jejejeje) i aixi podré anar els 4 dies del saló, ja que dijous treballo de 20 a 23 :D jejejeje (encara q lo més segur és que dijous no hi vagi, sino q divendres, dissabte i diumenge :P) llegit el vol 3 de Blue exorcist, que es queda molt intrigant i ara em posaré a llegir el vol 4 de Blue exorcist *-* q ahir el volia llegir pero vaig acabar llegint el vol de Prince class. que l'he disfrutat moltíssim!! :D vaig riure molt i em vaig adormir molt tranquil·lament :P el conductor dl dia: el Calvo malvat (els altres dos: l'Andalús i el Melenes... sense comentaris ¬___¬ entre l'Andalús q nava tard i encara es dedicava a saludar els tramvieros per acabar sortint de sant feliu cap a les 8,25 ¬,¬ i ignorar-me quan li he dit hola ¬___¬ com en els vells temps, quan portava el 51 ¬,¬ i el Melenes, q li he dit hola tot i estar afònica i m'ha ignorat també ¬____¬) apa, doncs res més xDDD aqui la afònica, es posa a llegir xDDD ja que si miro 1 vídeo em molesta pq em fan mal les orelles >.<

No hay comentarios: