miércoles, marzo 09, 2011

Una nova llibreria...

Huolaaaaa!!

avui, per fi, ha arribat la comanda q vaig fer per Reis a la Baibars xDDD del Contes d'adolescence cycle 1 i 2 de la Yuu watase. q l'he nat a buscar... agafant el 61 (buit)del Iaio dels cabells blancs. es que clar, ve el Calvo malvat amb el 125 a petar de gent amb el iaio amb el seu bus gris al darrera i completament buit. quin agafaries? el buit!! sense cap mena de dubte!!! xDDD i aixi ho he fet i em diu el iaio: va al mismo sitio i li dic: ja ho sé! pero es que l'altre va ple!! xDD i ell es queda amb cara de: merda... jo que anava tranquil jo solet... xDD juju però es va més ràpid xDDD jeje :P i llavors, he vist al Miguel x l'altra banda en 1 nova combinació extranya de les seves. cada cop m'agrada més xDD fa unes combinacions genials xDDD i en tornar, el veus amb les ulleres de sol al cap i els pèls q duia i sense les ulleres *____* ha estat *¬* m'encantaaaa!! estava guapíssim!! :D i m'ha sorprés molt veure'l aixi!!! :D després ja s'ha posat les ulleres normals, però m'ha sorprés tant que havia arribat a pensar q si duia lentilles o què :D i ha estat tota 1 sorpresa trobar-me la Virginia!! feia quasi 3 anys q no la veia!!! :D i ja que aquell imbècil s'havia assegut davant amb el Miguel U__U snif... vull parlar amb ell!!! U___U amb lo guapissim que estava avui... pèls de punxa, corbata d'aquella manera...*¬* però buenu... demà he de fer-hi alguna cosa, estic farta que la gentussa s'assegui allà x tocar la pera!! tinc ganes de tenir una conversa animada amb ell :P

i avui, mentre em retorçava pel mal de la regla al sofà m'he llegit el 5 primers volums de Eternal Sabbath, que em segueix agradant tant com quan la vaig llegir per scans ja fa 1 pila d'anys xDDD ara estic acabant amb el vol 5 *__* m'agrada... i com no recordo el final, espero que sigui un final feliç... o rodaran caps!! xDDD

apa, a veure si demà puc molestar-lo una miqueta :P q no serà que m'en faltin ganes!! :D

els conductors del dia: el iaio dels cabells blancs xDD q m'ha fet gràcia les cares q nava fent xDDD, el bigoti :D (amb el 119 *__*) i el Miguel (per descomptat :3 amb lo guapíssim que estava avui i lo amable que estava, com per no ser el millor del dia :D si fins i tot m'havia oblidat del mal de ventre! xDDD).

No hay comentarios: