domingo, marzo 06, 2011

Mini lectures del dia :P

Huolaaaaaa!!

avui, per fi estaven posats els horaris de la setmana que ve!! quina barra!! fer-los ahir al vespre!!! ¬,¬ pero buenu... aqui va el "suplici" de la setmana vinent ¬,¬

** dilluns -- de 7 a 15 (ja m'ho pensava U_U era el més esperable U__U) ... el que nu sé es si el Miguel estarà en el de les 15.45... tant de bo que si!! pq és el que agafaré pq quan plegui aniré a comprar la t-mes i no crec que arribi pel de les 15,15 U.U

** dimarts -- de 11,30 a 16 i de 18 a 21,30 (horari mortal num 1... no podré veure'l U__U snif...)
** dimecres i dijous -- festa
** divendres -- 7 a 14 (tornaré amb el jose luis :D jeje)
** dissabte -- de 13 a 16 i de 18 a 22,30 (agafaré el darrer bus, el de les 22,40 ^^ encara que si passés a les 22,45 m'aniria millor per anar menys atrafegada :P pero buenu :P)
** diumenge -- de 9 a 12 i de 16 (de nou amb la combinació Home-greix + Jota xDD)

m'he llegit ja el vol 3 de Mixim 11, que es queda molt intrigant. *__* i ara estic amb Contigo hasta el fin del mundo (si els pesats em deixen llegir). i estic amb la novel·la 4 de Karin, que si que va de l'Anju i del possible "rotllo" entre la Karin i el seu profe xDDD (el profe de l'Anju xDDD) q suposo q ell es deurà sentir atret x la Karin xDDD (almenys, ho estan pintant aixi xDDD).

avui m'ha fet gràcia el Calvo malvat amb la seva super aparició en xandall (q potser era 1 polar i uns texans xDD pero q semblava un "chandal" xDDD).

conductors del dia: calvo malvat :P (per l'aparició estel·lar XDDD)

i ara a llegir i a desconnectar (a la meva habitació perq la novia de mon pare està tocant els nassos x aqui el menjador i no em deixa estar ¬,¬ pesada! xDD).

No hay comentarios: