sábado, marzo 12, 2011

Un amante de ensueño de Sherrilyn Kenyon

Huolaaaaa!!!

entre ahir a la tarda (que vaig anar a la biblio a per ell *__* jeje. el jose luis pensava que només anava pel meu "estimado" pero volia anar a per aquest llibre pq em picava la curiostat xDDD) i avui a la tarda, que feia aquest dia plujós i esplèndid per llegir al sofà ^^ a veure, no és que sigui com Casandra's chateau,on hi havia acció en tot moment, però sí que té molta història i algun que altre moment romàntic ¬,¬ (no és pas una novel·la eròtica com la pintaven xDDD m'esperava més erotisme que romanticisme i història xDDD pero buenu :P ha estat bé :P).

avui ja estaven els horaris de la setmana que ve (jeje... d'aqui 10 dies és el meu cumple!! *-*):

** dilluns i dimarts -- de 7 a 15
** dimecres i dijous -- festa
** divendres -- de 7 a 15
** dissabte -- de 8 a 16
** diumenge -- festa xDDD (aqui ve quan s'han muntat la peli x culpa de la encarregada d'àrea dient que aixi podria celebrar el meu cumple a la nit amb el manso xDDDDDDDDDDDDD i començar el dia 21 amb ell xDDD m'he rigut tant amb la peli que s'han muntat xDDD)

i ja m'han dit que el 21 em donaran festa *__* per poder tenir festa pq es el meu cumple. jejeje :D i avui em deixen plegar abans... jejeje :D i he pogut anar amb el Pepón *-* Pepóoon!! xDDD com m'he rigut, amb ell xDDD quin tall de cabell q duia xDDD i ha vingut el Viejo, per tornar amb el 125 *¬* (jo q volia l'estimado xDDD) però clar... és lo que hi ha xDD almenys, no era la caca de bus de l'anada xDDD però era el Pepón *.* jejejeje ^^ em moria de ganes de pujar amb ell desde feia dies... ^^

i demà, si no tenen festa lo mateix de la setmana paxada: home-greix x anar i el Jota x tornar xDDDD (apa, doncs vaig a devorar 1 altra novel·la... possiblement comenci la novela del JR Ward de Amante oscuro xDDD que té una pinta molt semblant a la de la Sherrilyn kenyon: mucho ruido i pocas nueces ¬,¬ o sigui, títols que insinuen ser una novel·la eròtica però que en realitat és romàntica amb algun moment de llit ... com que en aquesta darrera eren 3 i comptats ¬,¬).

apa, doncs res més!! ah! els conductors del dia: el Pepón *_* pq m'ho he passat pipa amb ell ^^ (i el Borde, que li seguiré dient així fins que sàpiga com es diu realment :P)

No hay comentarios: