miércoles, marzo 16, 2011

Un dia indignant... ¬,¬

Hola ¬____¬

estic moooolt enfadada i cabrejada pq em pensava que no hi hauria ningú que em fes tornar a passar-ho malament x poder-li parlar.. però no!! havia de fer com va fer ell en el seu moment i no dir-me ni hola fins que no li parli ¬_____¬ i m'indigna!! li he dit malvat i tossut i em diu q si... ¬,¬

i lo que més em fot es que com m'havia cabrejat tant, no havia sentit el que li deia al Canari mentre es reia mirant cap on era... pq tinc la sensació que es riu de mi x agradar-me. que s'en fot de mi i m'he sentit tant malament... i a sobre, vaig al metro i merda x mi! en aquells moments,només anava en sentit horta i no cornellà centre!!! i la ràbia se m'emporta i tenia 3 min x anar a pel bus i fer el canvi x esplugues x anar a Viladecans!! i zas! el del 157 era un tio bueeeeno... i m'he quedat: aquest o l'altre? xDDD pero com q soc idiota i m'agrada aquell idiota, borde amb ulleres, doncs m'en vaig amb ell pq passi de mi un altre cop. no tenia la intenció d'anar amb ell 3 cops!! només 2!! però clar... ¬,¬ i pensava: com avui tanquin la biblio de Viladecans... em cago en tot!!

agafo el bus fins Esplugues, amb el meu emprenyament ¬,¬ i m'ha semblat que aquell em deia adeu quan el mirava amb 1 mirada d'odi i ràbia quan marxava. però no n'estic segura. segueixo indignada quan vaig a pel tram i quasi pujo en el que no era ¬___¬ ve la T2 i veig 1 caxo tio bueno q es posa al meu costat i penso: no està malament. i desapareix x seure a la que es buida 1 seient. em poso a llegir i quan ja toca baixar, apareix de nou aquell noi *¬* i em quedo: estaria bé que agafés el mateix bus i anavem cap al mateix lloc i semblava que el perseguís xDDD i a més, agafa el 82 tmb. sorpresa que el del 82 estava bo i ja el tenia vist xDDD el saludo (pq està bo xDD) i el noi aquell, quan baixa a sant boi, em mira i ja està (devia pensar que el perseguia o algo xDDD). llavors, puja 1 borratxo i que deia q estava borratxo i jo espantada... i el conductor, es gira i em somriu dient q no tenia pq estar espantada... O___O em sorprén xDDD (un tio preocupant-se xDDD) de fet, aquest era un dels amics del Raúl xDDD total, que quan ja arribem, abans de marxar li vull fer 1 ultima ullada x alegrar-me la vista (ja que aquell que jo em sé, m'ignorava expressament pq li parli ¬_______¬ o pq li digui algo i dir-me que el deixi estar... q tmb pot ser... ¬,¬) i em diu: adeu bombón O______O m'el quedo mirant i li dic: es a mi? i em diu: si,a tu, guapa O____O i li dic adeu rient mentre ell em deia si era tant raro que em diguessin aquestes coses xDDD i jo dient: no m'ho esperava i ni tant sols m'hagués passat pel cap que cap tio guapo em digui aixó xDDDDDDDDDDDDD (ni ningú, de fet xDDDDDDDDD) si he mirat al meu voltant en busca d'alguna tia bona que baixés.. xDD pero erem 1 iaia i jo xDDD total, que arribo a la biblio i zas! posava que fins les 18 no obrien i no deien el motiu!! merda x mi!! 1h i 15 allà esperant al carrer?? i una merda!! i més, si tenia ganes de tornar amb aquell borde malvat pq tenia ganes de dir-li el que tenia en ment ja!! ¬,¬ aixi que torno i ve un 85, q era l'inspector malvat perilleru ¬,¬ q es recordava de mi i em diu hola i pel nom!! O__O impressionada pujo i em poso en un dels 2 seients lliures i de nou, un tio bo al davant, q s'aixeca en 2 parades U_U i que quan va a baixar diu: es una llàstima, i em toca el braç i marxa O_______________O i jo seguia alucinant pensant si avui els homes s'havien trastocat o què!!! q no ensenyava el cul ni res!! ni els pits ni les cuixes!! no sé, mirava al meu voltant extranyada!! potser es que duia algun cartell extrany i jo no l'havia vist... o potser semblava 1 desesperada!! ¬,¬ el que si tenia es que estava extranyament animada pq em moria de ganes de veure aquell... però amb la tonteria de que no em volia parlar, estava que treia foc pels queixals ¬__¬

baixo del 85 i quedaven 6 min pel tram. sentia mirades extranyes per part de la gentussa i com em sentia incòmoda, me'n vaig a pel metro caminant. vaig a pel metro i ja funcionava correctament i vaig cap a collblanc. en aquell moment quan passo x les barreres del metro i pujo les escales del metro i sento 1 frenada d'una cafetera i pujo emocionada x burxar a qui la portava. xDDD pujo i comprobo que si, q era una cafetera ^^ i quan arribo a la primera veig que era l'Edu (q si no es diu Edu, doncs mala sort xDDDD) i vaig a la biblio a seguir llegint pq Placeres de la noche està molt interessant xDDD (en 1 dia m'he llegit la meitat de la novel·la xDDD i aixó que la he començat avui!!!) i quan baixo pensava que si avui ell portaria paraigues i com era el seu paraigues (pq he vist que s'havia posat a ploure mentre era a la biblio i ho he vist en sortir) i no sé si ho he dit en veu alta o què xDD pq apareix ell de la meva esquerra i em quedo O___O ui... i ell ensenya el seu paraigues de senyor de color negre dels grans (dels no plegables) amb el mànec de fusta xDDD i pensava només en poder parlar amb ell pq estava indignadíssima pq m'ignora ¬,¬ i es posa a parlar amb 1 tia bona ¬__¬ quina ràbia que em fa que faci aixó!! em treu de pollegueraaaaaa!!! ¬,¬ i de nou, passa de mi quan el vaig a saludar i el subnormal que sempre s'asseu al davant volia pujar abans que jo per seure al davant i no m'ha donat la gana, agafo i llenço la motxilla al lloc del davant pq volia parlar amb ell i ell passa de mi!!! i quan ja m'he assegut l'imbècil que volia seure al primer lloc em mira malament i em quedo: et fots! per prendre'm el lloc quasi sempre a les 18,15. i a més, passava x allà el tio bueno de l'Óscar *¬* que m'ha alegrat la vista amb la seva presència xDDD

i res, q no hi havia manera de parlar amb ell pq s'ha posat la ràdio superalta en plan: passo de tu i a llegir el diari i ala! a passar de mi... ¬_____¬ serà malvat ¬,¬

i bé, el conductor del dia: el calvo que duia el 51 x la supersalutació que ha fet ^^ m'ha encantat aquella cavallerosa i educada salutació xDDD, l'Scorpio + Jose luis xDDD per la divertida salutació que s'han fet i que m'han fet riure xDDDD
i m'ha fet gràcia el Dalí, amb el seu pose de pensatiu xDDD té gràcia xDDD

i ara a seguir devorant la novel·la 2 de la Sherrilyn Kenyon *__* i demà a veure si molesto 1 miqueta al Pepón i em quedo més tranquil·la ^^ es que em ve molt de gust xerrar-hi una estoneta (espero q no hi sigui el Panxacontent o m'en torno cap a casa xDDD). i demà, aniré a parlar amb aquell home, i com m'ignori 1 altre cop, no sé si li agradarà TOT el que li deixaré anar... aixi que espero q si q em contesti ¬____¬ pq no suporto que la persona que m'interessa passi de mi ¬___¬

apa, doncs res més!! fins aviat!! :D

No hay comentarios: