jueves, marzo 17, 2011

Un dia com els vells temps (al matí)

Huolaaaaa!!!

avui al matí ha estat un dia interessant, com si fos 1 dia separat de la tarda xDDD
avui m'ha fet mandra deixar a mitges la novela 2 de Cazador Oscuro i al final, no he marxat de casa fins que l'he acabat (però si ho hagués fet m'hagués portat el tio bueno de l'Óscar!!!!! *¬* llàstima que m'he quedat llegint U__U). llavors, he anat a pel 64 de les 10.25 i ha vingut ni més ni menys que el Perruques xDDD tant atent amb les dones com el darrer cop q el vaig veure (un bus ple de dones xDDDD) i que conduia de manera prudent i a poc a poquet ^^ (aix, dintre d'un cert temps segur que ja farà com els demés xDDDD i m'he recordat del Patillut i de l'Óscar els primers cops q em van portar xDDD). veient el paisatge de l'autopista xDDDD

i el millor d'aquest viatge, ha estat quan ens hem creuat amb el de l'oliveras, que es queda mirant i en aquell moment, el Perruques es tira els pèls enrere en plan "sóc guapo" xDDD com fan els perruques xDDD i clar, l'altre es monta la peli i em diu que on vaig anant en el bus amb 1 guaperes xDDDDDDDDDD ha estat genial!! xDDDD aquell noi no podia haver estat més oportú en repentinar-se xDDD pq ha estat el millor moment del dia xDDD

després, he descobert un manga francès que es diu Pink diary, amb 1 edició en català idèntica a la de Delcourt i que m'he quedat flipant, pensant que si estava en francès, però estava en català! i he dit: meu!! xDDD a més, han fet com els francesos i han tret simultàniament els vols 1 i 2 pq la gent s'enganxi més fàcilment. esperem que la gent el compri i treguin els 8 volums de que consta la col·lecció i el preu, és el mateix que a França: 7,95 ^^ suposo que tmb el deuen haver tret en castellà ^^ i m'he comprat el seguent de la col·lecció de Cazador oscuro de la Sherrilyn Kenyon. (el que passa, és que ara mateix, el meu humor no està x novel·les romàntiques ^^ aquest matí, si. ara ja no ^^)

en tornar, volia pujar en el bus nou, que duia el Brincos 3, i ha vingut el Senyor purillos xD amb el d'abans i no volia baixar pq em feia mandra, i clar, al final, he nat a la biblio d'esplugues a x 1 llibre però ja no el tenien T__T i a sobre, quan torno, el Brincos 3 estava a la parada i m'ha dit que si hi volia pujar que m'hagués quedat a la parada i no hagués anat a donar 1 volta x fer temps ¬,¬ i ha marxat U__U snif... i llavors, per la meva sorpresa, el Mario ha arribat més aviat del que pensava i l'he agafat amb ell i miro x la finestra i veig el tio bueno de l'Óscar que duia el bus del Pepón i m'he quedat O___O jo vull!!! jooooooo!!! com m'agradaria que portés un collblanc per alegrar-me la vista i el dia xDDD *¬* es que mira que està...*¬*

i després, he nat a comprar uns sostenidors (pq els que tenia els cierres no tancaven pq s'havien fet malbé ¬,¬) i llavors, en sortir, passa el tio bueno de l'Óscar, que feia mala cara ¬____¬ tsk... jo que el volia veure somriure... U___U

i a la tarda, seguien les decepcions xDDD pq vaig a per aquell sense nom xDD que ha vingut amb el cabell curtet i molt guapo, q es veu q tenia ganes de que baixés a Esplugues, pq quan no he baixat s'ha emprenyat i molt O___O i m'he quedat: TANT li molesto? després he comprobat que si... q si té senyora, és normal xDDDD

aixi que en el viatge de tornada (molts dies ho pensava, quan posava aquella carona tant romàntica al telèfon era pq parlava amb la senyora xD) i l'he vist parlant pel telèfon amb aquell somriure era pq parlava amb la senyora i suposo que aixi devia de ser ^^ pq després de parlar amb ella, tot i molestar-li, no m'ha posat cap de les males cares que em posava últimament ^^

i tenia unes ganes boges de canviar de bus pq em sentia com 1 idiota x haver-lo molestat (però es que abans duia l'anell!! ara al no portar-lo... ¬__¬ tsk... q tonta que sóc xDDDD) però buenu ^^ i bé, els sostenidors tant monos que m'he comprat avui els estrenaré pel meu cumple xDDD almenys, no pensaré tant, que un any més, estaré sense cap tio que em vulgui, pel meu cumple xDDDD (de fet, era un conjunt, pero amb el cul gros que tinc no crec que entrin les calcetes, com sempre xDDDDD)

i quan he nat a la biblio de Viladecans, he vist de nou el tio que ahir em va dir "bombón" O__O que en serio, em va deixar flipant i pensava, quan l'he vist, no crec que em digui res xDDD i el tio, que em mira des de l'altre vorera, obre la finestra del bus i em crida: guapaaa!! xDDDDDDDDDDDDDDDD està com un llum!!! i em saluda efusivament amb la mà mentre em deia que avui l'havia agafat en 1 altre hora O_____O (flipo... amb aquest tio del 82 :P) sort que estava sola a la parada xDDD pq pensava que nava x qualsevol altre... però en mirar al meu voltant i no veure ningú més ha estat: anava en serio x mi? O___O però si tinc encant zero! xDDDDDDDDDDDD però no picaré de nou, que un home et digui cosetes boniques no vol dir que tingui interès, sino ganes de matar el temps per després, quan arribi a casa, llençar-se als braços de la seva estimada senyora ^^

i demà, x donar x finiquitat el tema, parlaré amb l'home sense nom, pq ara si, no tinc absolutament res a perdre. lo pitjor és que es riuran de mi x dir-li coses de nou a 1 home que esta casat xDDDDD però buenu :P ja se n'oblidaran :P potser era x aixo que se'n fotien... si hagués fet cas al Jose luis... i hagués deixat d'estar x ell quan ell em va dir que no ho probés més... :P però buenu :P quan portava les ulleres de sol i els cabells com avui estava *¬* aixi que demà, quan plegui, tornaré amb ell, li parlaré (si vol i si em deixa ¬,¬) i ja està ^^ a veure, q potser està divorciat... però no sé, tal com se'l veia al telèfon, no semblava pas que no estés x la persona amb qui parlava :P aixi que per sortir de dubtes i no perdre més el temps ni incomodar-lo més amb les meves mirades constants xDDD doncs, demà és el dia xDDDD

(i després de dinar, aniré a per llibres a la biblio de darrera l'fnac, i molestaré al Jesús, pq si no xerro amb algú m'agafarà algo xDDDD aixi q espero q no vingui lligant amb iaies xDDD que el vull monopolitzar una estona xDDDD).

els conductors del dia: el guapo guapíssim tio bueno de l'Óscar *¬* (baabaaaa xDD), el senyor purillos, l'Edu, el Perruques, el Mario i el Jose luis + scorpio xDDD (les salutacions que es fan m'encanten xDDD). i crec que no em deixo ningú... :P ah! i el Patillut!!! :D i em descuidava el Cigró i el Punyeteru(per la salutació que han fet ^^) jejeje ^^ que m'han alegrat molt i m'han fet riure ^^

i parlant del llibre que he finiquitat avui, l'he disfrutat moltíssim!! la història del Kirian de Tràcia i l'Amanda ha estat molt interessant i absorbent... llegir-la en 2 dies xDDD (una novel·la de quasi 400 pàgines... xDDDD) i pq ahir em moria de son... que sino me l'hagués ventil·lat tota ahir xDDDDDD jojojo :P

i ara el que estic acabant és la quarta novel·la de Karin, que l'acabaré abans de començar la tercera dels Cazadores oscuros i aixi tindré menys lectures començades :P i x llegir en els viatges en bus llegiré algun que altre manga :P jejejeje (només l'acabaré x aixo :P i pensar que tinc una pila de coses pendents de lectura :P juju). i ara, sense entretenir-me més em viciaré amb un parell d'episodis del Detectiu Conan!!! jojojo :D (mmm... aixo em fa pensar que tinc x llegir El violín del diablo... a veure si està bé!! aquesta lectura em ve molt de gust... em sembla que la començaré :P almenys, em farà oblidar 1 miqueta els viatges amb aquell i el collblanc d'aquesta tarda :P). pq si hi penso, em vindran més ganes de plorar, i no em ve de gust... q després tinc fred, ploro més xDDD i els ulls em piquen xDDDD aixi que intentaré no pensar-hi :P de fet, abans de prendre cap decisió precipitadam seguiré pensant en que fins que ell no digui res, no se sap res xDDD però a veure si demà puc parlar-li i tal.. però es que no quedarà molt lleig preguntar-li: escolta, estàs casat? divorciat? separat? tens fills? xDDDD no sé... pensarà que estic boja i em dirà que no m'importa xDDD

apa, doncs a viciar-me amb el Conan!!! jejeje :D fins aviat!! (ja falta poquet pel meu cumple!! quines ganes de burxar al Pepón!!! encara que veure l'Óscar el dia del meu cumple amb el seu supersomriure m'alegraria molt el dia xDDD seria... baaabaaaa *¬*).

No hay comentarios: