domingo, marzo 13, 2011

Un dia "Fora de zona". XD

Huolaaaaaa!!!

avui ha estat un dia molt divertit al bus xDDD començant pel matí i acabant amb el viatge de la tarda, que hagués estat, ben segurament, més divertit si hagués anat amb el Jesús xDDD però buenu :P

al matí han vingut l'Home-greix amb el Calvo malvat xDD i em surt fora de zona XD i em pren el bitllet i ho canvia xDD i el Calvo li diu: es que no sabe hacer su trabajo y darle al botón cuando toca xDDDD (juju... es malvat xDD) i m'ha fet gràcia que molt amablement ho ha arreglat xDDD i em diu: vale, ya lo puedes poner xDD i quan marxo em diu: buenos días!! xDDD amb 1 supersomriure xDD ha estat divertit xDDD

i en tornar, vaig a pel de les 16,45 i em pensava que seria de nou el Jota, però era el Panxacontent O__O i em quedo: eh? qui serà el de les 17? xDDD i clar, pensava: si fos interessant... xDD i bé, em resigno a pujar... xDD i total, que surt de nou "fora de zona" xDDD i penso: però quin caxondeo es aquest?? xDDD i li dic: fora de zona- i el tio es queda igual xDD i em diu: que si, pero q no sé como va la maquina, niña xDDDD i li dic: aquest matí igual xDDD i sento una veu al darrera que em diu: que ha pasado esta mañana? i em giro i veig al Jesús que saluda xDD jeje. i ve un guiri i li parla en anglès i es lamenta xD juju :P i llavors, el panxacontent seguia barallant-se amb la màquina i el Jesús diu q duu el de les 17 i jo pensant: vull anar amb tu!! però quedaria molt maleducat XDDD pq clar... pensaria el panxacontent que el despreciava xDD peerò es que és més divertit el Jesús xDDD i llavors, li dic al panxacontent: segur que ell sap com va xD i em diu: él sabe menos que yo!! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD li ha dit incult!! jojojo :P i li diu: Jesús, ven aqui xDDD i ell que ve i li pregunta i x fi sap arreglar-lo xDDD juju... sort que estava el Jesús x allà, sino... xDDDD i ha estat molt divertit :P però buenu... hagués estat millor tornar amb el Jesús, però buenu :P

per la finestra he vist 1 tio raro que duia el 62 O__O (potser era el qui passava el bus al Jesús O__O) pq era un tio q només l'havia vist 1 cop xDDD el que més m'havia impactat ha estat "me voy a estar rascando los huevos en fc macià" xDDDD

i només he avançat 1 capítol més de la novel·la de Karin (de la quarta) i no he pogut llegir més. he vist l'avorridíssim episodi 312 de Bleach, en que es relleno de l'Omaeda ¬,¬ (i aixo em recorda que encara he de veure els episodis d'aquesta setmana d Bleach i death note, però la connexió va malament i no es pot veure U__U hauré de probar-ho demà quan plegui de treballar :P).

i a veure si ara puc llegir alguna coseta més. jeje :D

els conductors del dia: el Jesús, el Calvo malvat + Home greix i el Bigoti

No hay comentarios: