lunes, marzo 21, 2011

Molestant pel meu aniversari ^^

Huolaaaaa!!

avui he molestat a quasi tots els que tenia en ment (menys al senyor indignat, que deia que no l'havia felicitat dissabte pel seu sant quan resulta que és ell qui està equivocat pq SI el vaig felicitar i resulta que el felicito jo pel face i li dona les gràcies a l'Emma i s'atreveix a dir.me que no el vaig felicitar!! doncs con su pan se lo coma. per aixo no l'he visitat ¬,¬ per dir aquesta tonteria tant gran ¬__¬)

he començat molestant al Pepón xDD que m'ha dit que passés un bon dia (no ha estat "per molts anys" però buenu :P em dono x felicitada xDDDD), he seguit molestant al Brincos 3 i el seu 125 xDD i després, a la tarda, he anat amb el Luis (si es que realment es diu així xDD), amb l'estupid del Gabi, amb el Jesús xDD (que ha estat molt divertit xD) i de nou amb el Luis pq el bus del darrera era 1 cafetera i passava de més cafeteres xDDD i pq avui estava guapo amb les ulleres de sol xDDD i em venia de gust babejar 1 miqueta més xDDD Per descomptat, que els qui m'han fet més feliç, han estat els que m'han felicitat clarament amb un "feliz cumpleaños" ^^ jejejeje ^^

he comprat el vol 2 de Mi pequeño monstruo (i ara em posaré a llegir-lo ^^) i el 3 de Tegami bachi ^^ i res més ^^

els conductors del dia (espero no descuidar-me'n cap!):
** El Pepón, el Jesús, el "Jose mari", el Patillut, l'Óscar, el Brincos 3, l'Andalús, el Juanan, el novato enano xD (en serio, veure que li quedava tant gran la camisa ha estat impressionant xDDDD quants anys deu tenir? pq se'l veia molt jove xDDD), el Miguel :3, el paio raro del SF2, el Militar, el Cigró i el Borde :P
i crec que ja està. jojojo :P (em sembla que no m'oblido de ningú :P)

m'ha encantat anar en el 125 tant còmodament amb el Brincos 3, que semblava que l'estéssin torturant xDDD pq semblava desitjar que baixés ja xDDDDDDDD juju

però ha estat molt bon dia i he disfrutat molt de tots els viatges en bus i de les esperes a les parades ^^ jejeje ^^ (babejant amb els que estaven més que guapos amb la camisa, la corbata i ulleres de sol xDDD).

apa, doncs res més!! vaig a viciar-me una miqueta (però abans em toca rentar plats ¬,¬) i demà, a matinar i a veure quins horaris m'esperen x la resta de la setmana... que em fa més por que una pedregada!! U.U) i sobre les propostes de certes persones, si no es parla, no es coneix. per tant, reuniré tant valor com pugui x poder parlar. ^^ jejejeje i el proper cop, potser accepto la oferta d'anar a prendre alguna cosa :P (pq no és res de mal, anar a prendre alguna cosa amb algú que et cau bé i que li tens curiositat ^^ no? jeje).

No hay comentarios: