martes, marzo 22, 2011

Mi pequeño monstruo

Huolaaaaaa!!

avui he nat a pencar i ja estaven els horaris (però m'han dit que els definitius no els van penjar fins diumenge al vespre!! cap a les 23!!! impressionant ¬,¬)

resta d'horaris de la setmana:

**dimecres -- de 13 a 16
** dijous -- de 7 a 10 (O.O se m'ha quedat cara de: vaig x netejar... U.U)
** divendres -- festa
** dissabte -- de 13 a 16
** diumenge -- de 9 a 15

avui ni un dia plego en l'hora en que passa el Borde XDDD (q avui no estava borde pq m'ha dit hola Cris ^^ jejejeje. i a més, estava guapissim amb el serrell normal i les ulleres de sol!!! *¬* i quan ha somrigut ha estat: no vull baixar!! xDDD) i el Jose luis ja ha saludat. jeje :D

llegit ja el vol 2 de Mi pequeño monstruo. m'ha agradat moltíssim!!! *¬* és una autèntica monada. son tant requetemonos!!! *-*
i segueixo llegint la novela 1 de The it girl... en serio, es realment ODIOSA, la Jenny Humphry XDDD encara que la serie de Gossip girl, suavitzen molt les coses de la novel·la, pq deu ni do com son les de gossip girl xDDD es diuen putes entre elles amb 1 facilitat brutal :P

i veure el caxo tio bueno que jo em sé, que estava guapíssim tmb. jejejejeje *¬*
m'han fet molta gràcia la salutació peluda i la de l'Edu :P jeje :P

i a veure quan pengen els horaris de la setmana vinent ^^

conductors del dia: el Pepón, el Ceri i el Borde ^^ (i l'Scorpio :P)

i ara, a seguir llegint el vol 2 de Library wars. (encara que potser em poso amb algun tomo de Junji ito o del Taniguchi, ja que estic a casa i em vull relaxar ^^).

No hay comentarios: