domingo, marzo 20, 2011

Summer wars

Huolaaaaa!!!

i demà, per fi, és el dia del meu cumple *-* (a molestar al Pepón!! :D jejeje) i al Jesús i al Jose luis (i si trobo algú més, tmb... estaria bé molestar al Pelopi i a l'Óscar :P).

doncs ahir vaig anar a per els 4 primers tomos de Toshokan senso i la primera novel·la, el vol unic de Hallucinations, del Junji ito i el vol de La maison de poupees :P (que per la meva desgràcia, sortirà 1 tomo cada 6 mesos i no cada 4 ¬,¬ i a més, ara valdrà 15 eurassos enlloc de 12 ¬,¬ em sento molt estafada... aixi que d'aqui 3 o 4 anys, potser, l'acabo la col·lecció del Junji Ito xDDDD)

i un cop llegit el vol 1 val a dir que està molt interessant *-* jejejeje m'agrada el dibuix diferent (lleugerament)que té el manga, respecte l'anime ^^ a veure què passa en el tomo 2 :P

i avui he gaudit de dues pel·licules: summer wars i he vist x segon cop, la Chica que saltaba a través del tiempo ^^ Summer wars m'ha agradat moltíssim i me la vull comprar en dvd pròximament (pel saló del còmic ^^)

volia veure la peli de Trigun, però al final m'he posat a veure Numb3rs, que la trobo força interessant. avui he vist 2 episodis i ara em miraré el tercer. jojojo :P (el prota, el poli, no està geeens malament. jojojo :P és un pelopi :P).

apa, doncs demà a molestar!! jejeje qui es recordarà del meu cumple? *-* (mirada ilusionada!! jeje :P)

ah! pel que fa als horaris de la setmana que ve, només sé que...

** dilluns -- festa (pq és el meu cumple)

** dimarts -- de 7 a 12,30 (es veu q no hi ha hores i les obertures seran més o menys fins aquesta hora)

i ja no sé els de més dies, dimarts, ho sabré, aixi que ja ho posaré :P



apa, fins aviat!! :D

No hay comentarios: