jueves, marzo 03, 2011

El mentalista (segona temporada)

hola.

ahir vaig acabar de veure la segona temporada de El mentalista. de nou, s'acaba amb 1 episodi de John el Rojo, en el que sorprenentment, és ell qui li salva la vida al Mentalista :P i ell, es queda flipant també :P

es queda intrigant... a veure si després, si estic més animada, em miro el primer de la tercera :P (encara q no m'hi vull posar encara pq sino, me la ventilaré en 1 moment xDDD). i bé, avui, q plegava a les 15 i a la feina m'he entretingut posant els pantalons a la assecadora, pq avui, amb la pluja havien quedat xops, i era l'excusa ideal x fer temps fins que vingués el Miguel. doncs mi gozo en 1 pozo... bé, en arribar, estava només mig mono, pq clar, somriure si, pero no em nava a dir res i li he dit hola i ha desaparegut 20 min a la biblioteca U___U i quan estava a punt de tornar i jo feliç pq no venia ningú més i podria pensar com parlar-li o dir-li el que vulgués pq ningú més estaria x allà, zas! una putona fa la seva aparició estel·lar T__T a sobre, sent mona... doncs clar... tenia tots els números per captar la seva atenció, i com no, quan ell ve, ella la primera cap allà, x preguntar-li si parava x sant vicens mentre ell li dedicava toooootes les atencions... i jo sentint-me com 1 imbècil per estar esperant-lo i per congelar-me pel fet de voler-lo veure. m'ha costat tantíssim aguantar-me les llàgrimes. em sentia taaant però tant idiota per morir-me de ganes de parlar amb ell després de lo d'ahir i merda x mi. i a sobre, ell fent mala cara. clar, com q li molestava x poder lligar amb aquella, no?

i si m'he posat aixi no és pq portés les ulleres normals i no les de sol. amb les ulleres normals puc veure si mira i on mira xD pq amb les de sol, encara sembla més que vulgui lligar amb aquella senyora rossa que puja a la segona parada U__U pq sempre li parla a ella U__U jo que esperava amb candeletes el moment de plegar x poder-lo veure i poder-hi parlar, anava més que mentalitzada i zas! a la merda tot plegat U___U no tenia ganes ni de mirar x la finestra a veure qui passava, en aquells moments, m'era ben bé igual tot el que passés... només tenia ganes de plorar, pero no allà al mig ¬,¬ total, que tant si son les normals com les de sol no deixa de ser la mateixa persona, i si es porta igual de bé, és igual quines porti, pq no deixa de ser ell :P

quina mala notícia que m'acaba de donar mon germà U_U q s'ha mort avui el Pep Torrens... U___U amb lo que molava com a doblador d'anime!! U.U (o x doblar stargate :P).

ja no sé com poder començar una conversa amb ell, em moro de ganes de xerrar-hi,de tenir una conversa animada com té amb les seves fans, però no sé com fer-ho U___U i aixó q ahir em va fer molt i molt feliç estant x mi, aquella estona, amb aquell somriure (q com no em sortien les paraules quan hi intentava parlar, almenys, si el mirava feliç, esperava que s'adonés q era feliç pq em feia posar molt feliç i contenta amb el que feia i que quan posava aquella carona i aquell somriure, tant si porta les ulleres de sol com si no, no deixa de ser 1 encant ^^ i q no és q no li digués res pq no vulgués, sino pq se'm feia 1 nus al coll i estava tant nerviosa q no em sortia ni la veu xDDDDDD ).

i en canvi, avui, no tinc ganes de res, de veure anime, ni dorames, ni llegir ni res de res, i no surto al carrer pq plou i tinc molt de fred U.U (i aixo, q al tenir 1 mal dia a la feina i en general, esperava ansiosa que arribés el moment de veure'l pq m'alegrés el dia U___U pero no ha estat així U.U).

de moment, començaré x rentar-me el cap, i després, ja veuré què faig U_U (intentaré baixar l'ep 9 de Rio ~ rainbow gate i a veure què més faig :P).

mmm... pensava en cap conductor del dia, però el conductor del dia es el Ceri ;P (pq tot i anar tard, ha recuperat els min arribant a la hora :P l'encarregat s'en reia de mi dient q si sempre arribava a aquesta hora. i en dir-li q si seguia rient O_O)

apa, doncs res més! ja que encara no estaven els horaris de la setmana que ve. demà hauré de demanar festa pel 21 de març, a veure si m'ho donen, cosa q veig difícil, ja que els encarregats tenen 1 reunió o no sé què a vila olímpica i dubto q donin festa a ningú U____U snif... i 1 altra cosa q he sentit m'ha deixat parada O__O però, com sempre, m'ho guardo x mi xDDD

apa, doncs res més :P

No hay comentarios: