martes, marzo 01, 2011

Karin, la tercera novel·la

huolaaaa!!

ahir vaig acabar de llegir la tercera novel·la de Karin, de moment, la que més m'ha agradat. Avui començo la quarta, una que es com la segona, però en versió: posarem gelós l'Usui amb 1 noi que va darrera la Karin xDDD aixi que promet ser interessant. suposo que l'Anju té més protagonisme, ja que surt a la portada XDD a veure què passa! jejeje :D

ahir estava guapíssim!!! ulleres de sol + corbata, cabells de punxa i aquell somriureeeee!!! *¬* uuuuoh!! es que no semblava la mateixa persona quan el vaig veure de lluny xDDD quan el vaig veure em vaig quedar: uoh!!! però què guapíssim q està!! ¬,¬ lo dolent que ara segur q li surten fans i putones darrera seu de sota les pedres!! U___U snif... pq segur q si abans no passava desaparcebut pq sempre era superamable amb iaies i putones, ara... se'ls caurà la baba amb ell... ¬,¬ i li tiraran la canya amb més motiu U___U (però es que estava irresistible ... quan no estava menjant, clar xDDDDDDDD).

i a la tornada, després d'anar a Viladecans a x 1 llibre i a Can sumarro a per Tsubasa, el secreto de las alas ^^ (passo de pagar x llegir aixo xDDD), vaig anar a per ell 1 altre cop xDDD i quan vaig arribar, estava ell anant al bar... i després, tot i que plovia, venia tant tranquil O___O impressionant... jo que estava intrigada x si portaria el típic paraigues negre... xDDD (potser es q no en duia cap xDDD), pero com q estava al telèfon (ell) no li vaig poder dir... pq hagues estat 1 excusa més que bona x començar a parlar amb ell U___U jo q li volia dir: oooh!! jo q estava intrigada pel paraigues! xD i no va poder ser... ni tant sols li vaig poder dir hola U__U (però després es va posar molt amable i amb aquell somriure és quasi impossible no somriure xDDD) i en el viatge d'anada no és que baixés a Esplugues x fotre, es q hi havia de baixar... si, ho sé. pq no vaig anar amb el 51, llavors? doncs pq volia anar amb ell xDDDDDDDD i comprobar si encara hi era ^^ jejeje (q em va fer molt feliç q encara hi fos... i no vull desaprofitar més oportunitats i parlar amb ell ^^)

i bé, he començat l'anime de Rio ~ rainbow gate. de moment,està interessant ^^ jeje em recorda a Gun x sword i Trigun i el cazador de la bruja... aquesta sensació estranya de que en qualsevol moment, es tornarà una serie fosca i obscura despré de tants riures :P

apa, doncs a seguir baixant Hancho i a la espera que arreglin l'ep4 de Lady... vull seguir veient-lo... U_U

els conductors del dia d'ahir: el miguel :3 i el senyor cigró xDDD (q em va fer molta gràcia xDDDD)

No hay comentarios: