viernes, febrero 25, 2011

Monster Hunter orage (el principi)

Holaaaaa!!!

Avui ha estat un dia molt llarg i esgotador, però pel tema que m’interessa, ha estat interessant (no ha estat productiu, pq un cop més, he estat 1 covarda i amb 1 nus a la gola, més resseca que pa qué xD no he pogut dir ni piu U___U em sap tantíssim greu x ell, pq ha estat molt i molt amable, molt dolç, molt pacient i em dol no poder obrir la boca i mirar-lo amb cara de beneïta. Em sento com 1 mala persona pel fet de no poder dir-li res de res i que la inspiració de què coi li podia dir per començar la conversa, em vingui a 1 semàfor de la parada xDD si fins i tot, en el viatge de tornada m’ha fet una reverència en plan “princesa” dient-me que ja podia pujar… en aquell moment, he perdut la oportunitat d’or de dir-li q si volia parlar amb mi. Q si podiem xerrar… i aixi coneixer-lo… pero no… m’he emocionat, l’he mirat amb cara d’idiota i he pensat, quan pugi i em miri, li diré… quan ve, em mira i es gira depressa i m’he quedat: zas! I ara que? U___U).

I fins i tot, quan ja haviem arribat, en el viatge d’anada, m’havia dit adeu amb la mà amb 1 carona més monaaaa… * ¬* que m’he quedat: m’encantaaaaaa!! Em moro de ganes de xerrar-hi i sé que amb les ganes i la vergonya no es va enlloc i que he de parlar-li si vull coneixer-lo… pero es q en serio, em poso massa nerviosa… tinc tanta por que dilluns no hi sigui... m’agradaria que hi seguís estant, pq aixi, si no s’enfada pq sempre el miro i no aconsegueixo dir-li res xDD (es q em sento com si estés molest pq el miro…) llavors, se m’havia acudit q li podia haver preguntat si dilluns encara hi seria i ara no estaria amb la preocupació pensant si no h serà i em quedaré amb les ganes i em sentiré encara més idiota per no haver sabut aprofitar les moltes ocasions que tenia x poder parlar amb ell… (avui estava diferent, pero no sé què xDDD i per molt q el mirava… només em venia a la ment q semblava tenir els cabells més curtets i arregladets i res més :P)

Pel que fa als horaris de la setmana que ve:

** dilluns i dimarts – festa
** dimecres i dijous – de 7 a 15
** divendres – de 13,30 a 16,30
** dissabte – de 8 a 16
** diumenge – 9 a 16,30

i m’ha fet gràcia veure al Jacinto després de tant de temps sense veure’l xDDD duia el 114 xDDD jeje :P i el Domingo ha saludat O.O d’una manera que m’ha sorprés xDD i el Brincos 3 :P

al final he picat i he comprat les novetats, que ja m’he llegit el vol 1 de Monster hunter orage *__* q cal dir que m’ha agradat molt però que m’agradava més la traducció en català x scans *__* estava més currada i tenia més gràcia :P
tmb ha caigut a les meves mans el vol 30 de Negima *_*, el 2 de Bloody kiss (un final per fi xDD). Que tinc moltes ganes de llegir-lo.

El cap de setmana (diumenge) aniré al Japan Weekend amb la Maite ^^ l’he convençuda. Encara q enlloc d’agafar el bus q tenia en ment de la tarda, vol anar-hi al matí U__U i agafar el de les 10,10 del matí ^^ i tornar amb el mateix xDDD a les 12,15 U.U (pq ella vol tornar cap a les 12 xD per aixo ho dic… a veure qui serà U_U que no sigui el Bulldog… o ploraré xDDD em va xocar tant fa 2 diumenges, amb el 125 i rentant-se les dents mentre conduia… xDDDD va ser: estic dormint? NO! S’està rentant les dents!! U_U impressionant xDD).

I si, sóc mooolt lenta adonant-me de les coses i pq com em poso molt nerviosa, no me n’adono fins que arribo a casa… però si no duia la ràdio es pq volia parlar, no? El q em plantejava es d’anar-hi diumenge i xerrar si o si… (porto dies dient el mateix i res de res, però no es que ho faci expressament de no dir-li res, es q no ho aconsegueixo xDD pero ganes en tinc U.U), pero només es 1 petit plantejament, ja que no sé si després d’avui, encara tindrà ganes de xerrar amb mi U___U no vull q marxi a 1 altra linia U__U m’agrada veure’l cada dia quan plego U.U

Apa, doncs els conductors del dia: el Jacin, el Miguel, el Miguel (el Borde que avui ha estat més que amable *-* en serio, quan ha fet aquella reverencia, q es notava que li ha costat “fer el ximple” m’he emocionat tant i m’ha fet tantíssima ilusio q ha estat: m’encantaaaa!! *-*), el Brincos 3 i crec q ja està ;P ah! I el Patillut ^^

No hay comentarios: