martes, febrero 15, 2011

Segona novel·la de Karin ^^

Huolaaaa!!

avui és un dia realment horrible, però què hi farem? només ha estat x segons quines coses ^^ però bé, amb lo d'avui ja m'ha quedat clar que era 1 no-res ^^

amb el Ceri la mar de bé, i no el veig fins divendres pq demà i demà passat tinc festa ^^
pel que fa al cap de setmana: Dissabte -- festa
i diumenge -- de 9 a 16 (hauré d'agafar el de les 16,45... espero q no sigui el Pèls o el deixaré passar i agafaré el de les 17 ¬,¬)

i pel que fa al Borde, doncs bé, que defensés al iaio "ábreme" ¬,¬ (q es pensa q no sabia qui era aquell iaio o que? sabia que és un conductor jubilat... ¬,¬) m'ha deixat bastant clara la cosa, però q intentés parlar i passés mentre arronsava les espatlles, ha estat "el cop definitiu" ^^ pq si s'hagués posat de part meva com faria el Jose luis, doncs bé, hagués estat encantada. però posar-se de part del iaio quan no tenia raó? de que va? no li havia fet res i quan li he dit m'hauria d'haver dit q no patis, q ja ho sabia, no intentar justificar al iaio!!! T__T em volia fondre i amagar-me dins d'un forat x culpa seva!! T__T no tinc gens de ganes de veure'l, pq cada cop q el vegi, pensaré en tot plegat U__U i només em fan que venir ganes de plorar.

i el q he descobert es que el Bigoti 7 li xivava a la puta romanesa i la carretera si el collblanc es 1 bus nou o vell pq hi anessin!!! de que va??? T__T tsk... ¬,¬ i avui els deia: es nuevo, el collblanc! vayan a x él! ¬,¬ i el Ceri... pobre home xDDD (però avui es notava q era 1 bus gris pq anava ple ¬,¬). el mote de Bigoti 7 ja li vaig posar fa temps, quan el vaig veure al Molinsbus :P (a la fira de la candelera de fa un temps xDDD).

i bé, demà a la tarda, a veure si puc anar a veure al Jose luis, q ja en tinc ganes... anar a veure a l'altre Miguel no, pq ve ocupat xDDDD i no sé si starà x allà el Jesús *_* tinc ganes de molestar-lo una estona ^^

el conductor del dia: el del 64... el polític xD (té cara de polític xD) i el Ceri ^^
malvats del dia: el Bigoti 7, el Borde, el Lalala, el Mario, el Bigoti 4... i ja està xDD em sembla recordar... :P (n'hi ha dos q no sé com calificar-los xDD però m'ho pensaré :P al igual q estic pensant què faig aquesta tarda :P) jojojo :P

apa, doncs em sembla que em passaré la tarda entre la tercera novel·la de Karin (si la trobo xDDD pq no sé on la vaig guardar ¬,¬) i Gossip girl, a veure si acabo la segona temporada ^^

per cert, la segona novel·la de Karin ha estat força interessant, encara que la madre superiora fos una piròmana i segrestadora ha estat 1 puntasso molt bo xDDD

pensant i repensant he arribat a una conclusió: seguir-ho intentant? ho decidiré demà, segons algun "arrebato" q em doni o bé... depenent de com vagi demà al matí.

ja he vist l'ep 309 de Bleach! toma power up!! xDD per fi acaba la saga de l'Aizen! o no? XDDD ho sabrem quan surti l'episodi 310 xDDDD

No hay comentarios: