lunes, febrero 14, 2011

Gossip girl, la primera novel·la

Huolaaaaa!!!

avui he rebut ànims d'una persona que no m'ho esperava gens ni mica pq no li caic bé, però el fet de ser animada, i x ell, m'ha fet reflexionar, pensar molt i molt. pensar en com faig el ridícul amb 1 vergonya ridícula xDD i fent l'idiota, perdent el temps i fent-li perdre a aquell pobre home i fent-li passar 1 mala estona mentre només el miro xDDD no el deixava menjar xDDDD es que em moro de ganes de xerrar amb ell, animadament i feliçment però es que em costa, pq em menjo el tarro. penso massa. penso: i si m'engega a la merda? em diuen que és molt bon home sempre em veuen superemocionada quan el veig des de l'altra vorera o quan em veuen feliç esperant-lo , i és que es porta com 1 molt bona persona amb mi i és molt dolç i amable ^^ (sempre ho ha estat xDD encara que tingués i segueixi tenint moments de borde xDDDD però és part del seu encant). encara que tingui uns puntassos impressionants quan agafa les seves rabietes xDDDD encara que fa por, en aquells moments xDDD més que rabietes son explosions de caràcter xDDDDD (cosa q a altres homes els falta xDDDD). però al que anava, en el fons, ahir em vaig sentir alleugerada quan no el vam veure a les 18,15 pq anava amb el mostatxo i els pèls no massa nets xDDD i la veritat, em sentia inadequada i insegura x mantenir una conversa xDDDD pq a més, anava amb al Maite i no tenia ganes de que ella el veiés xDDD no sé, ells tenen una edat aproximada i em feia moltissima por q ella o ell s'enamoressin a primera vista quan es veiessin, i em faria moltíssima ràbia que vingués algu i em passés la mà x la cara justament ara, que tinc tantíssimes ganes de xerrar amb ell i coneixer-lo ^^

i aquest matí he vist al tio bo de l'Óscar xDDDD i tmb l'Home-greix xDDD es estrany q no hagi vist el Lalala xDDD i quan ha vingut el 51 i han pujat la romanesa i el seu marit i la mala puta q fuma com 1 carretera m'he quedat: quin sant s'ha despenjat? O.o el Ceri les haurà engegat? *__* i no, la romanesa estava indignada pq es veu q el bus era vell i diu: para ir con uno viejo después de esperar me voy con este y ya está! i arrossegava al seu marit al 51 xDDDDDDDDDDD GENIAL!!!! ha estat fantàstic xDDD i el que no ha estat fantàstic ha estat comprobar q si, q era una cafetera U.U però si que torni a ser una cafetera fa que les males putes que fan que vagi més tard pugin al 51 i el 51 vagi a rebentar i el collblanc torni als seus 6/8 clients em sembla MAGNÍFIC!!! fantàstic!!! torna, cafetera!!! xDDDDDD no importa que sigui una cafetera mig buida si puc arribar a la hora!!! :D mentre el bus del 51 sigui més "apetecible" per les males putes, pq es més "modern" totes aniran com mosques a la merda xDDD atretetes pel model nou del bus xDDD jojojo :P aixi que jo, encantada xDD pq el Ceri ha arribat la mar de bé *__* a les 6,54 de nou. jejeje :D tots els dies aixi, porfi *__* avui no he llegit pq tenia massa son xDDDD pero sino hagués llegit com dissabte... i demà encara em costarà més matinar... U__U i a veure si posen ja els horaris de dissabte i diumenge ¬,¬ q ja toca xDDD

i el dimecres al matí he quedat x nar a la uni a veure si el de les 9.45 és el Pepón *__* q em moro de ganes de pujar amb ell!! jejejeje :D (encara que si vol ser el Pelopi xDDD tmb em moro de ganes de pujar amb ell :P). el Pèls no T.T com me n'alegro d'haver anat amb el Peloparriba, ja que ahir el vaig veure i vaig pensar: menys mal!!! es que quan amenaça amb el dit amb les seves venjances peludes fa por, molta por!!! U___U

sobre la primera novel·la de Gossip girl, no ha estat malament, però, prefereixo la serie de tv... és més suau i més interessant. la novel·la lo dolent q té es que tots son uns folletas, uns alcohòlics, una fumetas i un desastre com a persona i en canvi, a la serie de tv tenen consciència i consideració pels demés i a la novel·la és al qual és més autodestructiu, molest i retorçat i a veure qui puteja més x sotamà fora de l'insti, ja que a l'insti està prohibit burxar, però fora... si no se sap... xDDDD lo q m'agrada de la novel·la és aixo, prohibit burxar xDDD en la vida fora de l'insti, fes el que vulguis mentre no danyis la reputació de l'insti xDDD i si fas algo, q no se n'enteri ningu xDDD potser probo la segona novel·la, el mes que ve xDDD ja que de moment, no entra en els meus plans :P ara, si la compro, serà en anglès, pq no em torno a gastar 11 euros x aixo xDDDDD i ara estic decidint si em poso amb la tercera novel·la de Haruhi o la tercera de Karin ^^ dependrà de quan em posi a preparar la bossa x demà ^^ i depén de si després acabo la segona novel·la de Karin i tinc més ganes de Karin o vull variar ^^ jejeje :D

demà plego de nou a les 15,30 a veure si puc reunir prou valor x poder-li parlar i espero q em digui q si, q no li molesta en absolut i que si, q podem parlar *__*

i a la tarda he plegat de treballar i mentre esperava hi havia 1 vella que intentava fer venir gent que normalment agafa el 157 pq esperés al 62 pq el noi és guapo i puntual. perdona? aneu amb els de bcn!!! pq no vull més competència ^^ avui duia el pentinat de sempre, el seu típic, pero aixi, amb el cabell curtet el trobo més guapo ^^ amb els cabells de punxa està irresistible però realment, com més m'agrada és com el duia avui ^^ pq amb els cabells de punxa i les ulleres de sol és l'home ideal xDDD pero... no li puc veure els ulls :P i no té tanta gràcia. a més, m'ha fet gràcia amb certes coses que fa i detalls que té i q han fet, certament, que tingui el doble de ganes de xerrar amb ell i espero q tingui demà la oportunitat de poder parlar amb ell ^^ jeje es que sense el mostatxo i el cabell net espero tenir més confiança i ser capaç de poder parlar amb ell sense que em deixi anar: tens bigoti, no em parlis xDD o bé et digui: on vas amb aquests pèls tant bruts?

canviant de tema xDDD m'ha sorprés quan he vist al jose luis des del mc express quan treballava xDDD (amb la cafetera de nou :P) i tmb m'ha sorprés l'Scorpio... bé, no m'hauria de sorprendre marujeando xDDD però el dient: que os he visto i tal... xDDD doncs clar... em sorprén més el cigró fent aquestes coses!! xDDDDDDDD i el Calvo malvat... que malvat q és!! ¬,¬

apa, doncs els conductors del dia: el Ceri, el Cigró i el Miguel :P

No hay comentarios: