jueves, febrero 17, 2011

Gossip girl, segona temporada.

Huolaaaa!!

avui he acabat de veure la segona temporada de Gossip girl i he començat la tercera xDDD m'he fet un panxó de veure episodis que no vegis!! :P

aquesta tarda, he anat a fer el ridícul un cop més. l'Scorpio s'en fotia, el Jose luis s'indignava xDD i el Pèls saludava mentre em deia q si volia pujar amb ell xDDD (ho sento, però el Miguel era més interessant xDDD). i clar, venia ell, allà amb 1 supersomriure i els pèls normals (hagués estat realment curiós q els portés de punxa, però clar, sense sol, no podia ser l'home ideal amb els cabells de punxa i les ulleres de sol xDD). i un cop més, no he tingut el valor de parlar-li... es que m'en moro de ganes, però alhora em moro de por de que em digui q no vol parlar... estava molt amable amb desconegudes estranyes q li preguntaven direccions, amb insistents i llargues explicacions pq la senyora, q es feia la tonta pq tenia aquella carona tant mona xDD i clar... potser li tirava la canya tmb pq estava mono? ¬,¬ però buenu... i com q hi havia 1 iaio parlant amb ell U__U ja no li he dit ni hola per tonta i ja no sabia com dir-li absolutament res... U.U i aixo q hi he nat plovent pq em moria de ganes de veure'l U__U en serio... em sento patètica T.T aixi q demà, ha de ser, definitivament, la vençuda. no tinc ganes de passar-me l'estona només mirant-lo (pq ja no em dedica ni un miserable somriure U__U), tinc ganes de parlar-hi i q em faci un supersomriure d'aquells que tant m'agraden ^^ aixi que demà quan plegui, em resignaré a tornar amb el Bigoti 4, aniré a casa, dinaré i marxaré a buscar la oportunitat, ja sigui en anar o bé en tornar, per poder parlar amb ell... es que si ell em digués alguna coseta... seria més fàcil començar una conversa!!! U__U

tmb m'he llegit (per fi xD) el vol 3 de Hero tales... q se m'està fent molt pesadet U.U

i pel que fa a ahir m'ho vaig passar pipa amb el Pepón, q em va donar molts ànims ^^ i amb el Jose luis xDDD q estava amoinat pel tema de qui jo em sé xD em feia gràcia pq li deia al Jose luis q matinava i q em va sorprendre agafar el bus de les 6,15 xD (però q consti q ni a ell ni al Pepón els vaig dir res de mal xDD només q em sorprenien moltes coses :P). pq realment, estic supercontenta amb el Ceri ^^

i demà a matinar amb el Ceri ^^ (espero arribar bé i plegar a les 16... agh... quina caca U__U només de pensar q he de pujar amb el bigoti 4... U___U no li dic el que penso pq uf... em mata... ¬,¬)

aix, es que pensava que quan ell mira directament als ulls, amb aquella mirada... et deixa tonta del tot!! i m'encanta xDDD encara q després no em surt ni una paraula xDD serà x aixo q veig q hi ha tantes dones a la tarda q li volen tirar la canya? ¬,¬

i ara a seguir una miqueta amb Gossip girl i a llegir 1 miqueta de 3, calle de los misterios ^^

apa, fins demà!! he de parlar-hi si o si... però es q no sé com començar!!! com començo?? a part de dir-li hola, es clar... U.U

No hay comentarios: