lunes, febrero 21, 2011

Muhyo & Roji ~ bureau of supernatural investigation.

Huolaaaa!!!

avui he acabat amb el vol 18 de Muhyo et Roji i m'ha agradat moltíssim ^^ ha valgut la pena anar-la comprant mes a mes. jeje i l'espera de que arribessin els tomos ^^

i avui, tenia unes ganes horribles de parlar amb ell, en serio... pero es que entre l'hola supermega sec que m'ha fet quan he plegat... q m'he quedat: li molesto U__U segur q si, q de tant mirar-lo... li molesto U__U i amb la cara q feia... U,U
i llavors, he sortit x tornar a pujar-hi pq no ho volia deixar així, volia parlar amb ell si o si... pero ha estat no i no U.U pq ell ni tant sols m'ha mirat, m'ha ignorat i no he tingut el valor de dir-li hola i com no li he dit hola i l'excusa de dir-li q si li molestava q parlés amb ell... U,U doncs no sabia com començar... i aixo q el pobre home havia apagat la ràdio i tot, cosa q m'ha fet molt feliç i he intentat parlar-li... pero em costa... pero es que en tinc tantíssimes ganes... U.U

demà, m'esforçaré x poder-li parlar ^^ encara q em costi molt, molt i molt, pq tinc moltes ganes de saber moltes coses d'ell ^^

ah! i a veure si dimecres, quan plegui de treballar, puc molestar 1 estoneta al Jesús ^^ q m'he quedat amb les ganes pq tenia moltíssimes ganes de parlar amb el Miguel :P

i m'he quedat *¬* (baaabaaa) quan he vist al guapo tio bueno de l'Óscar!! seguia estant igual de bo i de guapooooo!!! *¬* com m'encanta xDDD

després de sopar segueixo ^^

No hay comentarios: