sábado, febrero 05, 2011

Gossip girl (primera temporada)

Huolaaaa!!

Ahir li vaig donar la llauna a qui em sé 3 vegades xDDDD feia massa temps que em moria de ganes de fer-ho, pero tenia por q m’engegués a la merda si hi anava 3 cops i em deia pesada xDDD pero no ho va fer ^^ i em va posar molt contenta ^^ malvat Scorpio, q conspira i s’inventa coses… ¬.¬

Bé, avui mentre esmorzava he acabat la primera temporada de Gossip girl. M’ha agradat, han deixat les coses mooolt interessants i a punt x més merders a la segona temporada: canvis de parelles, uns malvats que no canvien i el càstig de la Jenny xDD a veure si demà a la tarda puc començar la segona temporada :P (ara ja puc veure els episodis pq ja tinc posat el divx hd xDD sino es quedaven clavats xDDD més de 30min va trigar en instal·lar-se!!! U__U).

Doncs ja tinc els horaris de la setmana que ve ^^

** dilluns -- de 7 a 11,30 i de 12 a 15,30
** dimarts -- de 12 a 15.30
** dimecres i dijous – festa
** divendres – de 9 a 16 (u__U no podré anar amb el Miguel, però tornaré amb el jose luis xDDD)
** dissabte – de 7 a 15,30
** diumenge – de 9 a 15,30

i bé, no sé qui serà el de les 15,45 dels diumenges xD espero que algú interessant xDD ja que tant aquest com el que ve, plego a les 15,30 :P (em fa ilusio que digués que els diumenges, si obria i plegava entre les 14 i les 16 q fos en 1,30 i ho ha complert ^^ jeje. Potser es casualitat, pero buenu, per mi, bé :P

i d’aquí poc a treballar… hauré d’agafar la merda de tram, el de les 12,10 pq el bus passa a les 11.45 i arribaria massa aviat :P l’hora ideal és la dels diumenges xDDD
i el dilluns es el cumple del Miki (el meu germà ¬.¬) i ja li tinc el regalet a punt. Jeje :D espero q no es quedi en plan: uf, quina merda xDDD

ahir em vaig llegir ¿pero como pude amarte? Va estar prou bé, la darrera historia em va sobrar molt xDD era 1 estupidesa x omplir espai T___T la noia que tenia mes cap que cos xDDD amb unes ulleres que eren minúscules comparades amb el seu cap xDDDD pero la resta, em va agradar. xDDD

i avui a veure què m’emporto x llegir pq faig de 13 a 16 i de 18 a 22, espero poder sortir a les 22 en punt x agafar el de les 22.15 ^^ (q no sé qui és… pero buenu :P). es curios sortir a aquesta hora un dissabte. xDDD apa, doncs res més!!

Els conductors del dia d’ahir: el Miguel i el Borde (que quan és un borde es un borde pero quan es amable m’encanta xD). Es que sino semblava que fos la mateixa persona si posava el Miguel i el Miguel xDDD El Lalala no pq semblava que al final del trajecte ens volgués a tots fora per fumar més ¬.¬ tsk… apagant els llums abans d’arribar… ¬.¬ sense comentaris xDDD

No hay comentarios: