lunes, febrero 07, 2011

Fira de la Candelera.

Huolaaaaaa!!!

ahir, en plegar de la feina, vaig arribar a casa i em vaig trobar la Maite (la filla de la novia de mon pare, per abreviar, la meva "germanastra" ^^) i li vaig proposar (no sense tenir un pla malèfic en ment xDDD siii, massa gent es va adonar de les meves intencions xDDDDDDD serà pels anys que fa que em porten? xDDD però no sabia que duia el 64 xDDD només era 1 intuició per la petita pista que em va donar divendres xDDDD).
doncs vam anar a pel primer collblanc que passés xDDD i era el Jota xDDD amb una cafetera U__U snif... xDDD i em va dir que si anava a Molins xDDD i si anava a la fira i que m'ho passés bé xDDD jeje oh i tant!! xDDD com es va riure de mi quan ens vam creuar amb el Miguel xDDD malvat!! xDDD (i la Maite q no s'enterava de la peli xDDD) i malèficament i estratègicament li vaig proposar de tornar amb el de les 18,20 (aprox :P) per veure'l 1 altre cop x l'altra banda xDDDDDD (calculant quan arribaria a bcn i quan passaria x sant feliu i passaria x Molins xDDDDDDDD pq no sabia quina linia era pq només l'havia vist amb un 6 i no sabia si era 62 o 64 xDDDDDDDDDD aixi que anava 1 miqueta en plan "fent experiments" xDDDD). tmb vaig veure l'Óscar l'autobusero, que tmb era popular amb les noies de Molins. pq quan passavem per un pas unes noies deien:mira, és l'Óscar!! pero s'enten, pq està com 1 llum i parla a tothom xDDDDD (i és divertit xDDD).

doncs amb la Maite vam començar pel passeig del Terraplé a veure les paradetes i vaig veure unes arracades que eren una autèntica monadaaaaa!!! *¬* i em va costar decidir-me x unes!! pq entre un pastís de xocolata, un geladet taronja i els diversos models de donuts del dunkin donuts xDD doncs al qual més mono *¬* (m'encanten les arracades!!! *__*) i llavors, vaig preguntar si eren de plata i em va dir que no... i mi gozo en un pozo XDD i em diu q em mira si té els ganxos x ser de plata i els té, q si en vull 1 q enlloc de 7 euros em costarien 8 *_* i li dic immediatament q si i em diu q trii la que vull i al final, entre un donuts i un altre trio el blanc de coloraines *__* son taaaant mones!!! *-* i avui les he estrenat. jeje :D (i m'han dit q eren molt originals... jeje :D). després, vam passar per unes altres paradetes i anava amb la ceba (desde ja feia temps) de que si trobava unes q fossin unes cireretes, q me les comprava i zas! per 9 euros unes cireretes bastant bufones *_* tmb fetes a mà!!! q les estrenaré dimecres, quan compri el penjoll a joc (q suposo q demà, a veure si els en queden... pq val 3,95 xDD jeje :D) i ja fa temps q el vaig veure a la Bijou brigitte. però a la parada aquella de la fira (es veu q es 1 botiga de Vallirana ^^) tenien unes peres que tmb eren molt mones xDD i al final, em vaig quedar les dues, q me les va posar en unes caixetes i unes bossetes molt bufones!! i anava més feliç que mai xDDD passejant per Molins, feliç amb les dues mini bossetes de les arracades xDDD i llavors, la Maite, que havia d'estudiar xDDD em deia que anéssim tirant... vam trigar bastant en arribar a la carretera i em pensava que no arribavem a la parada de cal Calvo malvat xDDD però si, vam arribar xDDDDDDD (en aixo no hi vaig caure, ahir!! xDDDDDD jaja :P) i va venir el Calvo malvat xDDDDDDDDDD amb ... un collblanc... em sembla xDDDDD crec que era un 62... xDD mi no recordar... xDDD i vam pujar xDDD i va ser divertit també :D
(i tmb ens vam creuar amb el Miguel... amb les ulleres de sol i era fosc xDDDDD que bo xDDDD el millor, el Calvo malvat dient: donde va este con las gafas de sol? xDDDD).

i avui, he nat amb el ceri, que al principi anava malament, però després, tal com ell deia, ha complert :P jejejeje :P vaaaaaale, no seré tant pesadeta, Ceriiii!! xDDD

ah! el dissabte enlloc de fer de 8 a 15,30 faig 8h i mitja T__T de 7 a 15,30 U__U i he d'agafar el bus de les 6,20 U___U espero que passi puntual i a les 6,45 arribi a collblanc!!! pq no l'he agafat mai i em fa por arribar tard pq sino diran q no vaig a la hora pq no vull fer camió (q no vull, però ho ha dit el gerent U__U). snif... xDD com odio fer camió!!! pero si no puc amb les caixes!!! T__T espero q em facin netejar!!! ¬,¬ pero si no puc ni desmontar els carros! xDDD avui la he liat de mala manera xDDD

i llavors, quan queden 5min x plegar ens envien a netejar a la Paula i a mi i li dic: entre les dues ho acabem abans i sortim a les 15,30 (pq volia sortir a les 15,30 si o si per canviar-me ràpid i agafar el de les 15,45 si o si xDDDDD). i llavors, quan baixo amb totes les safates x anar a fitxar passa x allà xD jeje :D i jo a canviar-me corrents x anar a buscar el bus :P i l'he molestat 3 vegades xDDD pq aquell viatge de les 15,45 ha estat un desastre T__T s'ha emprenyat pq el mirava U__U aixi q pensant, pensant volia tenir 1 viatge "bo" amb ell *__* pq avui estava realment guapo xDDD jo, es que amb els cabells de punxa aixi i les ulleres de sol... què vols que et digui? estava guapo xDD i clar, amb la tonteria del viatge de quan he plegat, no havia pogut alegrar-me la vista pq no el mirava xDDDD aixi que he dit: a fer-ne 1 altre x mirar-lo tant com vulgui i si s'emprenya pq el miro, q s'emprenyi xDDD el vull mirar! xDDDDDDDDDDDD i aixi ho he fet xDDD hi he nat molt convençuda però a la hora de la veritat tenia por que estés indignat però nop, m'ha saludat amb un hola Cris ^^ jeje :D i tenia pensat anar a la biblio de Cornellà, pero bueeenuuu, un somriure aixi et fa canviar d'idea xDDDD i al final he nat a la de collblanc, q tenien el llibre que volia agafat U__U i en les altres tmb, i l'havien de tornar fa 3 dies i no ho han fet T_____T merda de gentussa que no torna els llibres quan cal!!! ¬__¬ i al final he acabat fent 3 viatges amb ell xDDDDDDD que pesada que sóc xDDD pobre home! xDDD (i jo, encantada xDDD) la salutació del tercer viatge tmb m'ha fet gràcia xDDD (i el Jose luis segueix ignorant-me U___U). però la sorpresa ha estat veure junts l'Oscar (tio bueno *¬*) amb el Pèls!!!! T___T fan por!! els 2 junts, semblaven conspirar malvadament!!! l'ajudarà l'Óscar en la venjança peluda? esperem que no!!! ¬,¬

total, que encara que el primer viatge hagi estat un desastre, els altres 2, ho compensen amb escreix (ara m'he recordat de l'Home-greix burxant-me aquest matí! malvat!!). el Lalala encara se sent dolgut pq vaig dir q amb el de les 8 potser no em donava temps a entrar a les 8,30 i aquell dia vaig agafar el tram i encara segueix demostrant q abans de les 8,20 arriba allà... impressionant... xDDD i jo escombrava la vorera i ell passant x allà xDDD (si quan l'agafo x entrar a les 9 em sobra 1 barbaritat de temps q no sé com malgastar! xDDDD).

i aquest matí intentava llegir quan anava amb el ceri, però em podia la son xDDD

apa, doncs res més, pq no he pogut llegir cap tomo més... només he començat el vol 15 de Muhyo et Roji, ja a la recta final amb la batalla a dues bandes contra el Teeki i l'Enchu ^^ a veure si després m'espatarro a acabar de llegir-lo ^^ jeje :D (però primer veuré l'episodi 5 de Beelzebub). i he vist amb mon germà l'ep 483 de One piece!! que traumàtic!!! T___T mon germà s'ha quedat tant traumat que no vol seguir veient-lo xDDDDDDD

apa, doncs els conductors del dia d'ahir: el Miguel ;3, el Jota i el Calvo malvat
i els conductors d'avui: el Ceri (per complidor ^^), el Miguel :3 i l'Scorpio (q avui no estava en mode marujón xDDD).

ala, doncs fins demà!! jeje :D (el regal que li he fet a mon germà li ha agradat. ha valgut la pena deixar-se la pasta en els 2 tomos del Castlevania ^^).

No hay comentarios: