viernes, febrero 11, 2011

Feliç, contenta i satisfeta

Huolaaaaaaa!!

avui al matí he nat amb el Lalala, que de nou, s'ha lluit deixant-me de nou, a les 8,19 ¬,¬i m'ha sobrat 1 munt de temps... pq entrava a les 9... U_U pero buenu... xDD

avui m'he llegit el tomo 10 de Hoy comienza nuestro amor, que es queda de nou interessant... amb ves a saber què té en ment la Tsubaki xDDD

i també he llegit el vol 15 de Muhyo & Roji, en que es fusionen el Teeki i l'Enchu i apareix un espectre la mar d'espantós xDDD demà m'emportaré el tomo 16. jojojo :P i a veure si acabo la segona novel·la de Karin, que la vaig posposar x seguir amb Muhyo et Roji i no he acabat i em queda poquet ^^

en plegar, he anat a comprar uns auriculars per estar a casa amb l'ordinador i mirar el que vulgui sense haver d'aguantar el futbol i poder veure Gossip girl o qualsevol anime sense haver de sentir res del meu voltant i van fantàsticament bé!! jejejeje :D i llavors, he tornat amb el Miguel XD i m'ho he passat pipa anant amb ell. avui duia 1 pentinat estrany xDD es que no era ni els pèls de punxa d'ahir ni el seu pentinat de sempre, tenia com els pèls estranys xDD no sabria ben bé com definir-ho xDDD m'ho hagués passat millor xerrant, però després de fotre la pota i posar la t-mes del revés xDDDDDDD pq se me n'ha nat la olla pq me l'estava mirant (XD), m'ha agafat vergonya i ha estat: tierra, trágame xDDD i me n'he nat al "lloc de sempre" xDD i pensava: merda! espero q no torni a pujar algú com la niñata de la piruleta de l'altre dia xDDD pero NO! i millor!! jejejeje :D (no m'havia fixat mai que aquest home tingués tantes fans U___U).

i de moment, la Maite diu que segueix en peu el pla x anar diumenge a la diagonal quan plegui de treballar... jojojo :P ... així que demà no el veuré U.U encara que quan arribi a casa de l'únic que tindré ganes és de dormir xDDDDDDD (m'espatarraré al sofà a llegir molt de manga i veure episodis xDDD i dinar!! xDDD). es que haver de matinat tant em mata xDDDD i parlant de matinar, horaris de la setmana que ve: de dilluns a divendres (pq el cap de setmana no està decidit encara ¬,¬ i espero q no em tornin a endinyar camió o rodaran caps i hauré de buscar alguna de les moltes voluntàries que volen camió xDDD).

** dilluns i dimarts: de 7 a 12 i de 12,30 a 15,30
** dimecres i dijous: festa
** divendres: de 7 a 11 i de 12,30 a 16 (NOOOOO! U__U snif xDD)
** dissabte i diumnege: ??? (però segur que em toca treballar ¬,¬)

i avui l'Scorpio seguia en mode marujón xDDD com la majoria dels que havia vist xDD és curiós, però, veure segons quins en mode marujón (com el Cigró xD).

els conductors del dia: el Miguel i el Cigró :P ah! i el Julián!! que feia mil·lenis que no coincidia amb ell! xDDD m'ha fet gràcia q no duia les ulleres xDDD

No hay comentarios: