miércoles, febrero 09, 2011

Anant en va?

Hola!

avui ha estat 1 dia estrany... tenia son i al mati no he fet res del que volia i m'he estat mirant uns quants episodis de la segona temporada de Gossip girl, donant voltes a cert assumpte que em ronda per la ment.

Tenia ganes d'anar a veure el Jose luis, pero em podia veure a certa persona, aixi que tenia en ment agafar el 64 del calvo malvat x veure'l des de l'altra banda, encara que suposes passar vergonya pq em sento com 1 idiota pq no m'atreveixo a començar una conversa. Llavors, quan ha mirat, m'he posat la mar de contenta (pq ho noti el mandoguilla i el Iaio dels cabells blancs em dec haver emocionat MOLT xD) pero el que m'ha sabut mes greu es haver-me posat nerviosa i no haver-lo saludat pq llavors, quan he volgut tornar amb ell m'ha ignorat ¬_____¬ i m'he sentit com una imbecil x haver-hi anat pq em moria de ganes d'estar amb ell i xerrar-hi, pero sembla tenir mes ganes de xerrar amb iaies i iaios que amb mi (q potser es cert U__U) i m'ha fet sentir encara mes idiota x haver-hi anat x ell... en serio, em sobta que el Jose luis hagi sortit abans de l'hora a corre-cuita!! m'emprenyare!!!! T___T (i que el iaio dels cabells blancs es porti com 1 malvat m'ha deixat de pedra!! impressionant... T__T iaio...¬.¬) jo q estrenava arracades noves i tota la felicitat a prendre x cul U__U

havia trobat 1 novel·la que semblava ser interessant, pero com q el bon humor i felicitat que tenia se n'ha anat a fer punyetes, no tinc ganes de novel·les romantiques T__T (amb lo interessant que estava la primera novel·la de Gossip girl) que me l'estava llegint a la biblioteca mentre feia temps pq vingues ell... T___T en serio, vull parlar-li, pero no se com començar una conversa i que em digui q soc 1 pesada. vale que no m'ho ha dit x anar-lo a veure 3 cops en 1 dia dues vegades en els ultims dies... miracle que sigui el primer home q no em digui pesada a la cara quan evidentment, segur q li molesta que hi vagi tant. i em feia plantejar-me no anar-hi dema, pero si no hi vaig dema, ja no el veure fins la setmana que ve, ja que divendres plego a les 16 i no el veig (em nego a agafar el de les 16,15... passo d'anar amb aquell individu T_T). pero es que a la que el miro, em poso nerviosa sola i miro cap 1 altra banda T__T i quan duu les ulleres de sol esta especialment Borde... en mode borde, vamos T___T i quan no les duu i porta les normals, sol estar mes simpatic T__T pero es q avui ni una cosa ni l'altre... ha passat, senzillament T___T

i avui he vist 1 episodi de Yumekui merry, 2 de bakuman, 2 de bleach i em sembla que ja esta xDDDDD (pq no tenia mes coses per veure que em vinguessin de gust xDDD). i ja les tinc al dia. de fet, no em recordava de fairy tail, sino hagues vist els 2 que tenia pendents :P

ara em posare amb l'anime de Hakushaku to yousei, a veure si esta tant b com ho pinten ^^ i aixi no pensare en el que jo em se xDDD (en serio... q diguin el que deien em xoca... i que l'M ens digues q estavem monos amb aquell somriure m'ha deixat O__O) tant de bo hagues estat aixi i li hagues dit: doncs si, estic molt feliç xerrant amb ell... pero no ^^ no se quina cara de fastic havia estat millor en aquell moment si la d'ell o la meva xDDDDDD jajajajaja xDDDD si q feiem joc en sospirs i en plan incomode xDDD (el q vull saber pq sospirava ell i pq se'l veia aixi... encara que el diari i la radio tmb eren mes importants que tenir una conversa... T__T encara q altres dies l'apagava x veure si m'animava a xerrar... avui ha passat ¬.¬). certament, aquell somriure des de l'altra banda m'havia motivat a intentar xerrar... ¬.¬ pero q fes aquella cara de "altre cop la pesada aqui" m'havia desmotivat totalment ¬.¬ amb lo contenta que estava jo... T___T

apa, doncs res mes xDDDD ja decidire si dema hi vaig o que faig... i dissabte a matinar... quin rotllo!!! no tinc gens de ganes de llevar-me a les 5,45 per agafar el bus a les 6,20... U__U joooo!! aixi q divendres a la tarda poc temps tindre x res... T__T aixi q he de pensar be que faig dema T__T

mmm... els conductors del dia: el Mandonguilla, el Cigro, el Gabi i el Miguel (el del 64, no l'altre)... el faria conductor del dia per aquell somriure q ha fet a les 16 pero no U__U i ja esta ^^ (l'scorpio tampoc, q avui estava burxador )

No hay comentarios: